Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Ringslynge er jo supert til kortbæring og amming!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Sitter/ligger babyen "trygt" inni sjalet? Føles det ok å ha på seg, eller får man vondt i skulderen, blir det tungt på en side? HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Babyen ligger/sitter helt trygt når den er plassert rett.. Får vel normalt sett ikke vondt i skulderen ved bruk av ringslynge. Men dette er jo alt ettersom hvor tungt barnet er og hvor lenge du bærer.. Hadde f.eks 3 åringen på 17-18 kg i slynge da jeg var på apoteket her en dag.. Var lang kø, så da ble jeg jo litt sliten.. Anbefaler å gå inn på bæreforumet på tettinntil.no Der er det mange som har mere erfaring med slynge enn meg
Underveis --> Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Syntes ikke ringsjal/-slynge var noe særlig. Syntes barnet satt så løst i det. Mulig det er mer praktisk på et større barn, men på en nyfødt ville jeg definitvit gått for et elastisk sjal. Mer mikk å få det på, men da sitter det også veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 har båret mine to minste i en ringslunge. kjempe fornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå