Oktobergutt2010:) Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Ok, mer for gøy lurer jeg på om hvilken meninger dere har rundt at mannen deres kaller en annen kvinne for sexy? Min mann, mener at dette er helt normalt. Mens jeg syns han kan bruke et annet ordvalg ;-) (Settingen var altså ei venninne og kollega som nettopp var blitt singel,) Få høre! :-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Det er helt greit for meg. Han er tross alt mann og må få lov til å ha og uttrykke en mening. Følte du deg truet på noe vis, siden du ikke liker ordvalget?
Oktobergutt2010:) Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Nei egentlig var det ikke så ille, og jeg skjønner jo at han bare ville "Oppmuntre" henne. Og ikke minst, kan jeg jo synes at andre menn er råkjekke :-) Men ville kanskje bare brukt et annet ordvalg enn nettopp sexy da, ihvertfall om personen jeg sa det til nettopp var nydumpet og singel :-)
Oktobergutt2010:) Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2011 Vet ikke om noen forstod det, men dette var noe han sa til henne personlig! :-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Skjønner! ;o) Tenkte et øyeblikk at du er som mange andre kvinner, usikker og plaget av litt lav selvtillit for kroppens utseende etter fødsel, slik at du ble litt småsjalu av det. Ikke et rent ukjent fenomen her inne, er jeg redd.
Oktobergutt2010:) Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2011 Det er jo ikke til å dytte under en stol at jeg ikke føler meg helt på topp etter fødselen da, selv om jeg er nede i normalvekta gjør strekkmerkene sitt ;-) Så prøver å ikke være redd for akkurat det, men, jeg ville droppa å kalt en annen mann personlig at han var kjekk, da. Med mindre jeg var singel og håpet på noe :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Med sexy, tenker jeg en jeg syns er såpass tiltrekkende at jeg kunne hatt sex med vedkommende. jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min fortalte en venninne at hun var det, og jeg hadde heller aldri sagt det til noen jeg kjenner, mens jeg var i et forhold. Ord som kjekk, pen, tiltrekkende, søt osv. syns jeg er mye enklere å bruke, uten at folk trenger å lure på hva mer jeg kunne tenke meg. "Du som er en så smart og tiltrekkende dame, får deg lett en ny mann!" klinger mye bedre i mine ører. Og dét skulle gubben få sagt til hvem som helst, til og med mora mi. ;-)
Oktobergutt2010:) Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2011 Vi tenker helt likt Løvehjerte! Det er nøyaktig poenget mitt også. At for meg er 'sexy' et vel sterkt ord å gi henne, når han kunne ha sagt hun var tiltrekkende, smart, glimt i øyet, søt e.l. uten at jeg hadde orket å tenkt noe på det i det hele tatt. Håper han forstår poenget mitt etterhvert :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 Du får si at han at det er rett og rimelig å bruke samme ord til jente-og guttevenner, så lenge han er opptatt. Så hvis han kan si sexy til en jente, så får han si sexy til en gutt også. Men det gjør han sikkert ikke. ;-)
Gjest ronja røverdatter Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Ser ingen problemer med det. Jeg er enig med mannen din - det er helt normalt.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. februar 2011 #12 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er enig med deg! Helt normalt å reagere på dette!
Hufsla Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 det synes jeg er helt greit, men sexy er ikke et ord han bruker særlig mye. Brukans er vel kanskje mer likt han?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 jeg syns "sexy" ikke er et bra ord i det hele tatt. når menn sier "du er så sexy" til meg så føler jeg at dem ser på meg som sexobjekt og ikke som et individ. men jeg er sær på sånne ting. liker mye mer menn som gir komplimanger på personlighet hadde jeg vært sammen en som sa sexy til meg eller noen andre kvinner så hadde jeg vel kommentert at det fins ord som er bedre å bruke. men det kommer jo selvsakt veldig på hvordan man sier det også
112 Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 synes du har all rett til å reagere...sexy er det samme som "vil ha sex med"... så mange andre ord han kunne brukt! Gi han en ørefik og en ordbok
Oktobergutt2010:) Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2011 Hehehe.... Vel, ordbok trengs her i huset. Jeg har da aldri hørt ham bruke ordet "sexy" noen gang på de årene vi har vært sammen. Så denne var virkelig ny for meg, med andre ord er det ikke akkurat et ord jeg har hørt han brukt tidligere
*Minnie Mus* Skrevet 6. februar 2011 #17 Skrevet 6. februar 2011 Det hadde jeg ikke reagert på. Kan si det samme selv jeg, om både jenter og gutter! Det å være sexy henger ikke nødvendigvis sammen med det å være søt eller tiltrekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå