Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Fikk vite det på ultralyden igår. Jeg er mer skrekkslagen enn glad og har ikke sovet inatt. Mannen virker ikke skremt i det hele tatt. Så at han ble lang i maska idet han fikk vite det på ultralyden, men både igår kveld og idag har han bare snakket positivt om dette. Vi trodde på forhånd at vi skulle ha tvillinger, for jeg har kjent flere enn èn der inne, men TRE...huff...jeg er helt skjelven. Det "verste" med dette er egentlig at vi har tvillinger fra før, på 10 mnd. Dette blir jammen travelt. Jeg klager ikke på noen måte, er bare veldig sjokka...mer sjokka enn at jeg klarer å glede meg over nyheten enda. Terminen er i slutten av juli. Nå blir vi snart en familie på 7 :-O Og alt dette har skjedd på naturlig vis, ingen prøverørs- barn her.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Å gurimalla, gratulerer!!!!! Er selv gravid med nr 4 og minsten er 6 mnd, har tenkt tanken på tvillinger og blir skrekkslagen bare jeg tenker på det hehe. Masse lykke til, du blir vel meget nøye fulgt opp nå da!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Oi oi oi!!! Så gøy og skummelt på en gang:))) Gratulerer!! Og lykke til videre med svangerskapet:)
2barns mor Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Grattis!! Blir hektisk, men morsomt.......
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Ja gurimalla sier ejg også, så spennende gratulerer! Kan starte familie barnehage nå ja, men dette går så fint så! Så bra mannen din tar det så fint.. Blir nok litt før juli de kommer da trillinger kommer gjerne litt før.. Kos deg med 3 små i magen og bare kos deg du nå <3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Oi, gratulerer! Pappaen min hadde en kamerat med eneggede trillinger og jeg husker jeg syntes det var dødskult. De var et par år yngre enn meg og prikk like, de lurte lærerene på skolen ved å bytte plass i klasserommet osv, var en sammensveiset gjeng som hadde mye morro. Nå som voksen kjenner jeg ei som har trillinger (to jenter og en gutt), hun sier første året var veldig slitsomt, men hun var aldri redd for å ta imot hjelp og lot både venner, familie og naboer komme inn i huset sitt for å hjelpe med alt fra klesvask til flaskemating. Du må nok senke terskelen din for å spørre etter og motta hjelp og ta dagene litt som de kommer. Selvfølgelig blir det slitsomt, men det blir jo tredobbelt glede også. Hun jeg kjenner sier den største fordelen er at de er like gamle når de vokser opp, altså trenger man ikke ta hensyn til mange alderstrinn når man velger ferie, familiefilm en lørdagskveld osv. Hennes trillinger går nå i 7.klasse og de lever et aktivt liv med sykkelferier osv, det hadde jo vært litt vanskeligere om de hadde en på 12, en på 7 og en på 2 år Søk kommunen om hjelp også, noen kommuner gir faktisk trillingfamilier noen timer hjemmehjelp i uka! Masse, masse lykke til! Håper ikke svangerskapet blir for vanskelig for deg, etter det får dere jo et helt eget fotballlag å finne på morsomme ting med
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Hvilke kjønn er de? Og hva har dere fra før? Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Takk alle sammen! Det blir nok veldig slitsomt, men selvsagt morsomt også. Akkurat nå prøver jeg å ikke tenke så mye på det, men heller ta dagene som de kommer. Har tross alt 2 aktive gutter her hjemme fra før,så jeg har mer enn nok å bedrive dagene med. Jeg får tett oppfølging av sykehus og jordmor fremover. I magen har jeg to gutter og en jente. HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 OMG! Så du blir altså fembarnsmor i løpet av under 1,5 år????
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Dette er så spes at jeg nesten ikke tror det.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 oj gratulerer så mye..=))))) fra 2 til 5 blir en stor overgang, men det gjør jo ikke noe...det kommer man jo fort inni i=) venter nr.4 selv..
Ireyna Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Å for en glede!! Det er kanskje det hyggeligste jeg har hørt på lenge, for en fantastisk søskenflokk du kommer til å få! Så sammensveiset, så tett knyttet sammen! Ta imot all den hjelp du kan få, og gled deg over hvert øyeblikk Gratulerer med en absolutt fantastisk nyhet
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Dette er såpass spesielt at det er spesielt at "ingen" i helsenorge har hørt om dette.. No way!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 Grattis! Du får nyte tiden fremover, for det blir nok veldig hektisk til høsten;)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 He he, dere har rett. Jeg kjedet meg og trollet litt. HI
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Kjentes det godt å lure omsorgsfulle kvinner som gir av seg selv for å støtte deg i en vanskelig situasjon? Var det moro å se hvor mange gratulasjoner du fikk? Var det kjekt å se alle rådene de ga? Føler du deg litt bedre nå?
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 Kjentes det godt å lure omsorgsfulle kvinner som gir av seg selv for å støtte deg i en vanskelig situasjon? Var det moro å se hvor mange gratulasjoner du fikk? Var det kjekt å se alle rådene de ga? Føler du deg litt bedre nå?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #19 Skrevet 6. februar 2011 Det er faktisk mulig at en får tvillinger og senere trillinger da, vet iallefall om ei som fikk det. Det er nok ikke akkurat vanlig, men det kan skje.
RødRev Skrevet 6. februar 2011 #20 Skrevet 6. februar 2011 Ja, HI, dette var ikke noe pent av deg. Skikkelig kjerring faktisk, og lite kreativt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #21 Skrevet 6. februar 2011 Skjønner liksom ikke helt poenget ??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #22 Skrevet 6. februar 2011 Hadde det ikke vært for de tvillingene på 10 måneder, så hadde jeg trodd deg, men det ble litt for mye at du allerede hadde tvillinger.. Kjenner ei som har to tvillingpar med et års mellomrom, pluss ei jente før tvillingparene. Fem barn på 3,5 år!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #23 Skrevet 6. februar 2011 Bitch. Slike som du (jeg kjeeeeder meg) får fora som dette til å være useriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå