Gå til innhold

Da melder jeg meg inn :D


FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg melder meg også inn : ) Selv om det er 3 barnet, så er jeg kjempe spent og lykkelig!!!

Termin 14 oktober! Virker veldig langt borte, men vet hvor fort tiden går! Lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn. Termin 12 oktober... Venter i spenning, men koser meg med svangerskapet;) lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er tidlig ute, testet positivt 9 dager før ikm, har testet igjen idag og er enda positive tester :D

 

Forventet termin her er 22 oktober.. :)

 

Dette skal bli en finfin tid, håper vi kan dele masse glede med hverandre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager før? :-O Oi, d var tidlig ! Tror aldri jeg har hørt om noen som har testa så tidlig før jeg :P Du må jo være veldig gravid da som produserer HCG så tidlig ;) Lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant.. er derfor jeg ikke helt har turt å tro på det, men etter så mange positive tester, kan jeg liksom ikke tro noe annet :P

 

Symptomene mine er veldig tilstede, så ja.. kanskje jeg er veldig gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg kanskje tror FrøkenLykkelig, jeg tror kanskje du er lengre på vei enn du aner? :) Kanskje den forrige mensen ikke var mensen? Mange som har "mensen" den første måneden i graviditeten, uten at de merker noe anderledes ved den. Er det en mulighet? Eller er du helt sikker på termindato? Er ingen ekspert altså, bare en tanke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sånn digital test som viste 1-2 :) Tenkte på det du nevner, for med min første hadde jeg mensen til 4 mnd.. men jeg skal til fastlegen min imorra å snakke litt med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry... :) Neida, det er jo umulig å vite, noen får jo positiv test kjempetidlig selv om det bare er én der inne. Men om det er to, så vil du få en raskere stigning. Men sjansen for tvillinger er rimelig liten, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...