Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min legger alltid til folk jeg prater med, på facebook..! Spesielt menn! og han er Jæævlig sjalu bare jeg prater med andre menn...

Det er så plagsomt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel normalt at mannfolka blir sjalu på sånne ting, godt at han blir sjalu enn at han driter i det? Facebook er jo trossalt stedet nr 1 for utroskap må du huske ;)

Skrevet

Joda.. Men det går litt over streken synes jeg..

Skrevet

Om du ikke har noe skjule så overser det (misforstå meg rett)... Det vil bare legge seg i gruppen av undøvendig irritasjon om du dveler ved det!! Det at han er sjalu kan du heller snu til noe positivt, så lenge det ikke går helt ut på viddene i sjalusi...

Skrevet

Jeg har ingenting å skjule :-)

Men, når han står noen meter fra der jeg "studerer" og ser Hvem jeg er med.. Og hater at jeg er med guttevenner.. eller prater med de..

Så syns jeg ikke det blir noe positivt.

Skrevet

Hmmmm...jeg mener ikke å være slem nå, men det høres litt skummelt ut at han er sååå sjalu! Min tidligere samboer var fryktelig sjalu, til slutt orket jeg ikke mer av den usakelige sjalusien hans, så jeg gikk fra han.

Skrevet

Nei, han innrømmer selv at han ikke liker at jeg prater med andre gutter..

Kommenterte noe på facebook, som en guttevenn av meg hadde skrivd, timer etterpå så jeg at kjæresten min hadde lagt han til som venn.. Da hadde kjæresten min sendt melding til han..

Uff..

Skrevet

Be han om å forklare seg på hvorfor han oppfører seg sånn. Og om han selv er klar over at sånn oppførsel kan drepe ett forhold rimelig fort. Kan godt hende at han har noe han anser som en "god grunn" til å oppføre seg sånn. Da har du muligheten til å fortelle han at dette ikke kan fortsette, men at om han vil jobbe med sjalusien sin så er du villig til å stå ved hans side og hjelpe det du kan. Du kan være ganske sikker på at han innerst inne ikke har lyst å ha disse følelsene og ha denne kontrollen.

Jeg har selv måtte jobbe masse sammen med en tidligere kjærste pga dette problemet, og det lar seg gjøre om begge drar sin del av lasset :)

Masse lykke til videre hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...