Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 jeg har lagt om kostholdet og sluttet å spise brød, og spiser nå rugspør i stedet. og har godt ned mye rundt magen. men det jeg ser er at selv om nederste del av magen blir mindre, fra navelen og ned, så blir fra navelen og opp større. litt oppblåst der jeg tror leveren og magesekken er. altså jeg har blitt tynnere og sånt, men det ser jo litt dumt ut når øvre del av magen er oppblåst mens den nedre delen er tynn. hva er greia med det? og hvordan får jeg den til og bli normal igjen?
Mina82 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 hei, et tips til deg da: ligg på ryggen flatt på stuegulvet med en matte under deg=) hold fast med begge armene på mannen din som står oppreist ved hodet ditt el/bord/ el lignene, altså vis det er mannen din så hold fast rundt leggene hans med begge hendene dine ta opp beina strake og hold de sammen slik at beina utgjør en 90 graders vinkel slik _/ (omtrent da hehe) og deretter få mannen din til å dytte beina dine hardt ned mot gulvet, du lar de ikke treffe gulvet men noen centimeter over gulvet, deretter tar du de opp igjen, så dytter han beina dine ned igjen osv repeterer du dette en 10 -15 ganger det er tuuuung men jeg garanterer at de nedre og øvre magemusklene dine får seg en strammings de aldri har sett maken til!! prøv=) vis du bruker et bord så er det også lett, du tar beina rask opp, og saakte ned , samme måte som over, ikke la de treffe gulvet eller hvile deg der, så fortsetter du, min erfaring er at du repeterer dette 10-15 ganger og tar 3 serier med dette hver dag eller annen hver dag så kan jeg garantere at hele magen blir flat som en pannekake, det er tungt men det gir resultater på hele magen og den blir flat og fin=) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå