Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 jeg kommer til å få mere rynker enn de som har strekkmerker! Det var noe jeg leste nylig, og det er jo litt logisk.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Hm:) Jeg har strekkmerker så da håper jeg det stemmer!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Jeg fikk noen strekkmerker sist, regner med å få noen fler nå. Men sånn egentlig, så er det verdt det..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 De som ikke har strekkmerker har ofte veldig elastisk hud, og dermed ikke så stram. Så de får lettere rynker, bevis er min mor og bestemor. Ingen strekkmerker, men masse rynker ! De er 55 og 85 år gamle da...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Høres bra ut, jeg har masse strekkmerker.. Noe mamma også har, hun er 52 og har nesten like glatt hud i ansiktet som meg!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes ikke det høres logisk ut. Var nemlig hos hudlege og tok en sånn scan der man ser gjennom hudlagene og får en karakter i forhold til alder. Det er vel 6 kategorier. Rynker, pigmentering, flekker, jevnhet og noen andre kategorier jeg ikke husker. Jeg skoret kjempebra på alt (99 ut av 100) bortsett fra pigmentering (som var grunnen til at jeg var der) og da jeg nevnte at jeg ikke hadde noen strekkmerker sa legen at det hadde å gjøre med hudkvaliteten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå