Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Tenker noe som kan lukker og skjule hele sulamitten, siden pc ikke er noe pent i utgangspunktet. Nå har jeg en krok på kjøkkenøya, men skulle gjerne brukt hele benkeplassen her til kjøkkenting... Har kikket på skatoll, men er usikker. Ikea har et som heter Alva (tror jeg det var) som man kan sette et overskap oppå. Meeen jeg skulle gjerne hatt et litt mer gammeldags uttrykk... Finn hadde heller ikke noe aktuelt i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Vi har hatt pc i stua stående attmed sofaen, ikroken mellomm sofaer, og med tastatur på fanger. Nå har vi ikke lengre pc, men har netbok og ipad.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 HI her Tenkte egentlig en ordentlig arbeidsstasjon.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Det finnes da gameldags skatol ( aner virkelig ikke hvordan det skrives) som er å få kjøpt. Sjekk finn, bruktbutikker eller forhør deg med en lokal møbelsnekker om han kan lage noe. Ullersmo landsfengsel har også noe sånt. Søk opp nettsiden dems og se hva de lager.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Ikea har noen data-skap (type skatoll) som du kan lukke igjen og alt er borte når du ikke bruker data. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115214
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 17.50 her igjen Leste ikke hele innlegget til HI skikkelig, beklager hehe. Uansett, jeg hadde gått for skatoll, pc er ikke noe pent møbel i stua synes jeg, greit å gjemme bort innimellom
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Ja, den ikea sin har jeg kikket på. Med overskap siden det da blir plass til flatskjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå