Gå til innhold

Når la du dine tvillinger på hvert sitt rom? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg la tvillingene mine på hvert sitt rom da de var 2 mnd gamle. Da sov de natten igjennom.

 

Jeg ga dem flaske før de la seg, da ble de ordentlig gode og mette. Og første gangen de våknet ga jeg dem smokk i stede for mat. Hvis de våknet en gang til fikk de mat. Fort ble peripodene de sov lenger og lenger og som sagt da de var 2 mnd sov de natten igjenom. (Jeg er klar over at det er veldig tidlig.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De deler rom enda, de er 4 år ;-) Et stort rom, så de har god plass. Og de ønsker det selv, vi har et gjesterom vi hadde tenkt å flytte ene jenta til.

 

De delte også seng i 10 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine deler rom enda. 8 mnd. Sengene står helt inntil hverandre.

Delte seng før, men nå er de for store til at de får plass i en seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tvillinger er snart 8mnd og deler fortsatt rom. Dette syns jeg er greit ettersom det er ett fint bånd mellom tvillinger, men når jeg kom hjem fra sykehuset etter dem var født, vendte jeg dem til å ligge i hver sin seng.. Selvom det var litt vondt å skille dem fra hverandre, men er veldig greit den dag i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de akkurat fyllt fire år og flyttet til et nytt større rom med plass til store senger. Det er gutt/jente, så jeg er spent på hvor lenge de syns det er stas å dele rom, men vi har et rom klart den dagen de vil ha hvert sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...