Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Skrev et innlegg her igår om at Jeg henger meg i samboers fortid for han spøker nevner ofte damene i fortden sin og er stolt over det, bla bimboer med falske pupper osv, han har add ogsa og sier mye dumt, jeg er gravid og litt nedfor for jeg har lagt på meg litt, nå idag viste han meg norn bilder fra fortiden da han var i korea og plutselig var det et album der som het in love, m masse bilder av en halvnaken koreansk berte som danser på en messe, og Jeg ble dritsur... Han sa forst det var ikke hans bilder så plutselig var det eksen hans, Nei da spokte han.. det var bare en dame han synes var nydelig og Jeg er så lei dette, Jeg orker ikke mer av dette og liker ikke å være gravid nå... Jeg snakkrr ikke til ham, han lovet meg igar kveld å slutte med dette..... Overreagere Jeg ?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Vi skulle ogsa på middagsbesok ikveld nå ringte han og sa at han kommer alene fordi Jeg er ikke i bra form! Hyggelig
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Nå så han at det ikke kommer til å funke. Meg og ham...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Hvor gammel er samboeren din?? Høres ut som fjortisfakter.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 HÆ? Sa han nå det ikke kom til å funke mellom dere? Du er jo gravid med barnet hans regner jeg med? For en dritt mann!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Hvor gammel er han? 14? Helt ærlig så har du det bedre uten han. Han kan ikke elske deg særlig høyt siden han går inn for å såre deg sånn. Skryte av xene sine? Hva type mann som gjør sånt da? Ganske umodent.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Dere virker umodne begge to, synes jeg. Han er respektløs som fortsetter slik når du har gitt uttykk for at det er vanskelig for deg, og du gjør det ikke akkurat lett for ham når du er så usikker som du er. Han blir vel lei av å bli mistenkt for å ville være utro over en lav sko, samt "staffet" for at han har en fortid. Du må jekke ned ned mange hakk, og det bør han også. Du må innse at fortiden hans er uforanderlig, mens du kan jobbe med innstillingen din. Selvsagt bør han skjerpe seg også og ta større hensyn til deg. Jeg tror ikke dere vil klare dette med mindre dere begge er innstilt på det og søker profesjonell hjelp. Uansett skal dere samarbeide om et barn og bør lære dere å komme over ens, enten dere er sammen eller ikke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Var du virkelig ikke klar over at han var slik før du valgte å få barn med ham? Er så lei av alle tafatte kvinner som syter over udugelige mannfolk som de vel vitende får barn med. Herregud! Enten blir du i dritten, eller så gror du en hjerne og dropper dusten. Ikke så vanskelig, det er enten eller. Dersom du ikke er langt på vai kan du evt også avslutte svangerskapet ditt og heller få¨barn med en normal mann i stedet.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Hvor gamle er dere ? Han virkder veldig umoden.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå