Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tolke denne testen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser posetiv ut... men hvor lang tid tok det før den svake streken kom frem?

Skrevet

Den er positiv:) Ville tatt en ny om et par dager for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Ca tre-fire minutter. Gikk i postkassen og dær lå det en pakke fra billigtester. Rett på badet å svi av en selv og jeg egentelig ikke måtte tisse, så det tok noen minutter før noen av strekene kom frem. (Lite urin) Skummelt å håpe for mye men.. Wææ..

Skrevet

ta en ny test i morgen med morgenurin,, så skal du nok se den blir tydeligere..

tror jeg bare kan si; gratulere..

når er terminen ?

jeg har IKM om 1 uke.... venter på å teste...

Skrevet

Tør ikke helt å stole på den. Fare for at det ryker noen tester i løpet av det førstkommende døgnet. Hmm.. Er den positiv på rett så blir vel termin 19. Oktober. Har en November gutt fra før :)

Hvilken PP er du i 1973modell?

=)

Skrevet

har ikke regnet etter..

tok ut spiralen på sensommeren/ tidlig høst.

men hadde en SA i desember..

Har egentlig ikke gått så mye inn for graviditet tidligere...

men etter SA, er det kun å bli gravid på ny som står i hode på meg...

Skrevet

Skjønner deg godt. Har selv hatt to SA`er på to år. Håper det klaffer for deg snart og at spiren holder fast! =)

Skrevet

Fikk selv en slik strek noen dgr før ikm. 3 dgr senere var den suuuper positiv på et øyeblikk (akkurat samme test) Du er nok gravid. Husk at de testene ikke bør tas rett etter de har lagt i postkassa pga kulda. De skal helst være romtempererte. Men du er nok gravid så sier et forsiktig gratulerer. Da er du kun noen dgr bak meg. Klem

Skrevet

Tok en ny test nå. RFSU sin som skal være hypersensitiv. Ikke så mye som en skyggestrek en gang.. Blæ..

Skrevet

Jepps. Har ikke lyst å fortelle noe til sambo før jeg er helt sikker. Han blir så skuffet om det ikke er noe likevel. Så er det gøy og overraske litt ;) Vi har det sånn "tar det som det kommer" og prøver å ikke stresse så mye med dette da vi har fått beskjed om at det kan ta tid da jeg har lavt nivå av et hormon. Kanskje det blir frokost på sengen servert med en søt lapp i morgen på han.. *håper* =)

Skrevet

Heisann:)

Jeg har vært testoman de siste dagene billigstrimler, billigtester, RFSU, A1 og cb digital. Jeg har IMK i morgen og begynte å teste 9 dpo. med RFSU ingen resultat, men innbilte meg at jeg så "noe", en antydnig, men ikke strek. Så dagen etter gikk det to billig strimler de var svakt positive, forsiktig jippi.... Prøvde en RFSU til morgenen etter, ikke annet et sammen antydningen til en strek. Da trodde jeg løpet var kjørt. Blæ! Men reiste på apoteket og kjøpte en A1 og en clearblue digital. A1 tok jeg om kvelden og den var ultrasvak, men det var en strek og cbd om morgenen på 12 dpo. Der stod det gravid. I dag måtte jeg liksom få det bekreftet en gang til å tok en billigtest og den var godt synlig, dåg litt svak.

Min erfaring er at RFSU ikke er mer sensitiv enn de andre, heller dårligere:) Så ta en test i morgen med morgenurin, den er den som inneholder mest hcg:)

Lykke til!!

Skrevet

Godt og høre at flere er i samme båt! Takk for oppmuntring. Prøver igjen i morgen tidlig :) Ha en god lørdagskveld folkens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...