Ann_ Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Noen som har erfaring med denne maskinen? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en men vet ikke så mye om maskinen
* 5 om dagen * Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 ingen erfaring med denne typen, men janome,den er veldig bra. men om du sammenligner noen,så ser du hvilken som passer deg.
Ann_ Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Stoff og stil ha åpningstilbud på denne maskinen til 3750. Har aldri forsøkt meg på en overlock men alle som har det sier de er kjempefornøyd. Har derfor tenkt at jeg skal kjøpe en. Nå dukket dette tilbudet opp så da må jeg finne ut om jeg skal kjøpe eller ikke
BlåBlå Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Overlock er helt suverent. Men jeg har Janome, har ikke prøvd Elna sin. Om du sjekker sykroken.net sine forumnsider, er det en egen kategori om erfaringer rundt symaskiner. Veldig smart å lese der før man kjøper.
Ann_ Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Jepp jeg har vært der inne, i tillegg lagt inn innlegg. Det er flere som har svart på innlegget men det er de som har kjøpt fra tilbudet til stoff og stil, pluss en forhandler
Ann_ Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2011 Ble visst eier av en overlock maskin i går. Gleder meg til å komme i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå