Gå til innhold

Jeg tror jeg må spy... er så kvalm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å bli innmari kvalm omtrent over natta? Er 5 uker + 4 dager på vei.. Er det noen gode råd ute og går? :) Er jo på en måte en "koselig" påminnelse...men kanskje litt slitsomt i lengden...! Føler jeg har en konstant spesiell smak i halsen, nesten litt som olivenolje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Er nok normalt, ble plutselig kvalm når jeg kom til uke 8..

Har vel egentlig ikke så mange råd, slappe av, huske å spise noe (går i tørre boller,knekkebrød,kjeks osv her..)

huske å drikke:)

Skrevet

Hei :)

Ja jeg tror det er helt normalt ) Jeg begynte med kvalmen i uke 6 og holdt på til uke 10 ( så har egentlig sluppet billig unna ) ... Men tipser deg til å få i deg litt mat helt i starten på dagen.. Ta deg et knekkebrød, eller en brødskive før du ordner deg om morgenen. Frister kanskje ikke, men funket av og til for meg iallefall :) Og Sørg for å spise ofte, for blir ofte bråkvalm dersom man blir sulten :) Lykke til :)

Skrevet

"De" sier at disse superbalance bånda hjelper mot morgenkvalme!

http://admin.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?pid=109601&vis=auk

Jeg fikk et til jul og har vært fint lite plaget med morgenkvalme! (Er 11+2 i dag) Om det skyldes at jeg rett og slett har sluppet unna, eller om båndet faktisk hjelper skal jeg ikke spekulere i.. Men min flaks tilsier at jeg egentlig skulle hengt over doskåla hver dag i ukesvis! Jeg har i hvertfall ingen planer om å ta av meg båndet for å sjekke! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...