moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Så nå blir det pakking og vaskin og flytting. Og litt oppussing når vi overtar =D
Jojo x3 Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Oj, så gøy! Gratulerer og lykke til med pakking og flytting!
Ranveig R Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer! Det er utruleg kjekt med sitt eige hus, lykke til med pakking, flytting og oppussing )
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 Takk for det alle sammen! =) Er godt i gang med pakkingen allerede her. Kjenner jeg bare har lyst å flytte nå, men vi får ikke nøkkelen enda så må nok fint bare vente.
blond Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer med hus! Det blir sikkert bra for deg å eie framfor å leie. Har du fått samboer, eller?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2011 He he det er faktisk bf. Han har kjøpt hus. Så egentlig flytter barna og jeg ikke inn før til sommeren. Slik kan de gå i bhg frem til sommeren. Jeg skal egentlig ikke kjøpe meg inn før jeg får jobb. Siden det har vært så masse frem og tilbake. Men når vi blir samboere, får vi felles øknomi, så det betyr ikke noe =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Har du og bf funnet tilbake til hverandre? Så koselig da..
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2011 Vi vil prøve =) Begge hadde nye kjærester i sommer, men det ble slutt med min i sommer og hans i høst. Etter det (når vi var single begge) samarbeidet vi en del om barna. Jeg har gått en del i familieveiledning og vi har begge -sammen- prøvd å komme godt ut av det med barna og få dem på rett spor. Da har vi funnet ut at vi vil kjøpe hus sammen, og flytte sammen. Det ble så langt unna at vi ble anbefalt av div fagfolk og hjelpeapparater rundt meg å ha barna i bhg frem til sommeren. Bl.a fordi storesøster skal starte på skolen, og å bytte bhg blir helt håpløst. Så da flytter vi sammen til sommeren og prøver igjen. Men han har vært her litt nå fordi vi planlegger jo ting, handler og snakker om hvordan vi best kan få det til.
blond Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Det er av praktiske årsaker dere flytter sammen, eller har du fått følelser for han igjen? Det blir kanskje lettere å bo sammen når dere ikke har en stor gård å ta dere av. Har dere gått i familieterapi sammen eller har planer om det? Det er sikkert lurt, det er altfor lett å falle tilbake til et gammelt mønster. Uansett, så ønsker jeg deg lykke til!
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2011 Vi har fått følelser for hverandre igjen. Eller han har vel alltid hatt, og jeg har fått igjen masse gode følelser for han. Det blir nok lettere nå ja, men fremdeles mye jobbing med både forhold og foreldreemner. Takk for det! Vi kommer nok til å tilbringe en god del tid sammen nå mot sommeren før vi flytter sammen også. Så får vi bryne oss litt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå