Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Jeg kan høre en fin sang på radioen så griner jeg, et tv program så griner jeg, trenger ikke være et typisk "grine program" altså. Kan være jeg ser en komedie, så er det en av personene som sier noe fint til den andre, så begynne jeg å sutre og grine. Lese i et ukeblad, så kan jeg grine, forskjellige ting på internett, griner. Samboer sier noe fint til meg, griner. HVORFOR er det sånn at jeg er så utrolig følsom? syns det er direkte flaut noen ganger
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 La meg tippe; du er enten gravid eller har nettopp født? Jeg fikk en liten gutt for seks uker siden, og et smil fra ham eller at faren koser på ham får tårene til å strømme på
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Nei..Når jeg var gravid og rett etter jeg hadde født var det mye verre. Lillegutt er 16 mnd han nå, så jeg kan ikke skylde på det heller. Men hvis han sover og jeg ser på han kan jeg begynne å grine av lykke:p
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Sånn er jeg også blitt etter jeg fikk barn (13 mnd siden).. Før gråt jeg ALDRI. Det som er mest frustrerende er at jeg som oftest ikke er istand til å forklare hvorfor jeg griner, så samboer går rundt som et stort spørsmålstegn og tror han har gjort eller sagt noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå