Patetica fåkksi Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Storebror (RIP) heter Klodrik. Hva skal trillingbabyene hete? Termin i slutten av juni / begynnelsen av juli. Amadeus er fint, og det passer med Klodrik. Ja, jeg snakker selvsagt om tomatplantene.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Klodrik, Klara og Klint Eastwood. Vet du forresten hvilke kjønn de har? Klodrik, Amadeus og Pandora Klodrik, Amadeus og Mortensrud Det er så mange fine navn å velge mellom at man kan bli svimmel av mindre.
tante grusom master of law Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Jammen, er de gutter eller jenter?
Patetica fåkksi Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2011 Pandora var nydelig ♥ ♥ Jeg trenger tre navn, Klodrik var 2010, og han døde altså også på høsten 2010. Jeg vet ikke enda om de er gutter eller jenter, men jeg tror kanskje det blir to gutter og en jente. ♥ ♥ ♥
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Bare ikke kall dem Grevenpop og Nub og Dangfart,for det skal mine hete, de er bare ikke unnfanga ennå. Men du som har vært på Dib ei stønn veit jo åssen det går når bestevenninna til kusina stjæler navnet du har tenkt å bruke på din egen unge. Jeg foreslår Pandora, Candida og Uretrus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå