Gå til innhold

Mange som skal føde på Sørlandets sykehus Kristiansand her inne?


Maia&Mathias <3

Anbefalte innlegg

Fødte førstemann på 1.påskedag i 2009 og da var d stappfullt på føden. Fikk ikke familierom og måtte ligge på dobbeltrom med noen andre hele barseloppholdet. Litt slitsomt å prøve å ta hensyn hele tia, men skal ikke klage altså!! Lurer på om d er mange som skal føde i juli i Kristiansand eller kanskje det er mulig å få enerom denne ganga?

 

Vet det er meldt om helt ville tilstander i Oslo til sommeren så dette er absolutt ikke ment som noe syteinnlegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg skal føde der!

har termin 5.juli.

jeg fødte førstemann i november 2009, og da hadde vi familierom og var nesten helt alene under hele oppholdet på barsel. var ingen andre som fødte den natta heller!

jeg vil absolutt ha enerom igjen hvis jeg kan, selv om sengene der nede var lite å skryta av. men deilig med dobbeltseng og plass til mannen da!

 

når er din termin?

jeg vet om ei til på min jobb som har termin i begynnelsen av juli.

får håpe det ikke blir stappfullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 28.juli, har ul 3.mars så blir sikkert justert litt da... Håper ikke d blir sånn som d var i påska 2009 , er så slitsomt å måtte ta hensyn til andre hele tia! MEN for all del, regner ikke med å bli der inne så lenge! :)

 

Når fkk du første mann? Min kom da i april 2009. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så skal ei i barselgruppa også ha i juli. Tror hun skal ha rundt 18. eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg skal også føde der.Vet om ei til som har termin i juli.Jeg har termin 10 juli.Blir spennende og se å mange vi blir.Håper også vi får familierom siden dette er førstemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å føde i Kristiansand, men mange sier det er mye bedre i Flekkefjord med tanke på stell og rommene o.l.

 

Noen andre som har hørt noe om det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at det kan være fullt på selve føden i juli er meget mulig... i tillegg er det mye vikarer om sommeren;) men siden 2009 har jo barsel lettposten flyttet til pasienthotellet og der mener jeg det bare er enerom... og veldig fint!

 

jeg har også termin i juli og gleder meg til å føde i kristiansand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA får vi håpe at alle får en bra fødsel sånn at vi kan komme på pasienthotellet... Krysser fingrene for at jeg får en litt bedre fødsel enn forrige gang ihvertfall og kan få enerom denne ganga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :) satser på det :) er jo greiest å kunne gå til Kristiansand egentlig, men blir litt frustrert når en hører litt av hvert :)

 

Er første gang for meg så blir litt frustrert når enn hører så mye rundt forbi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke vært i tvil om kristiansand.. noen ting hører man uansett og om hvor som helst. De har mye kompetanse på SSK og det fødes mange barn der i løpet av året. Erfaringen deres blir deretter... mindre sykehus får mindre erfaring...

 

lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11.juli og skal føde på SSHF.

Har født to barn der før, og er strålende fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tremin 2 juli.. Skal også føde i kr.sand... Har fra før ei jente på 9 som er født i Namsos.. Håper virkelig ikke på full fødeavdeling... Fikk nok kaos sist i Namsos..! Men satser uansett på å dra hjem neste dag :) Liker ikke sykehus igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde der 2.uka i juni.. =) Har hørt veldig mye positivt om sykehuset. spesielt i år... Bedre arb.miljø også var det en jordmor som sa. så da satser vi på hyggelige ansatte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er fra krsand , men har flyttet til flekkefjord, og har bare hørt god ord om flekkefjord, så havner nok der jeg ja, man får visst enerom :) så sant d ikke er fullt, og det regner jeg egentlig ikke med :) skal være et fantastisk sykehus, noe jeg har erfart fra det jeg har vært der, fødte selv i krsand sist(2002) og har ikke noen positiv opplevelse nei, stappfult, delte rom med 3-4 andre, pyton jordmor under fødsel, fikk nesten ikke mat etter fødsel(tørt brødstykke med karbonade på)....

har også møtt noen av de som jobber på flekkefjord sykehus, :):):) ikke noe vondt å si der ..

 

så takke meg til er jeg glad jeg ikke skal til krsand hehe...

 

når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...