Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Noen som har en god fuktighetskrem til ansiktet å anbefale?? Har veldig tørr og stram hud, men samtidig litt urenheter på haka og i panna. Er straks 27 år. Og kanskje øyekrem?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Skin Smoothing fra Dermalogica er super til blandingshud. Men det spørs hvorfor du er tørr og har urenheter samtidig. Noen får kviser rett og slett fordi man er for tørr. Jeg ville nok tatt meg en tur til en hudpleiesalong og fått råd (du må ikke bestille time, men de vil jo ta en rask titt på huden din, og utifra det gi deg best veiledning). Ellers har Exuviance gode kremer (disse er billigere enn Dermalogica sine). Exuviance har en fin Hydrating øyekrem, Total Eye Care fra Dermalogica er også god (spf 15).
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Den beste kremen jeg har prøvd (mot tørr hud) er faktisk Karbamid krem.. Den med mest Karbamid i Anbefaler den faktisk som fotkrem og
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Er mye rart i det meste av kremer "der ute", til og med i kremer som man betaler i dyre dommer for... Jeg sverger til Aloe Vera-kremer fra Forever Living Products -som er den største og mest anerkjente Aloe Vera-produsenten i verden. Sammen med Aloe Vera-juicen som jeg drikker hver dag, er disse kremene det beste jeg har vært borti og som virkelig gjør underverker for huden Og det beste er at det er 90 dagers full returrett, dersom man av en eller annen grunn ikke skulle være fornøyd med produktene. Så da kan man jo ikke tape Du kan gå inn her og se, hvis du ønsker: www.myaloevera.no/460000630697 Min desiderte favoritt for tørr, sår eller uren hud er Aloe Propolis. Bruker den som kuldekrem på meg selv og barna (siden den er uten tilsatt vann), er utmerket på bleieutslett på bleiebarna, som nattkrem +++... den gir rett og slett fuktighet til huden, pleier og hjelper i tilhelningsprosessen dersom man bruker den på problemhud. En annen krem som er veldig god til ansiktet er også Aloe Deep Moisturizing Lotion, som kan brukes både på dagen (og som underlag for sminke) og om natten. Forevr har også en egen øyekrem som gir en oppstrammende effekt -veldig god, synes jeg. Men om det er sår/tørr hud du sliter med rundt øynene og, ville jeg gått for Propolisen... Dette var iaf et forslag fra meg på produkter som jeg har masse god erfaring med Men DU må finne ut hva som er bra for DEG
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Skin Smoothing Cream fra Dermalogica ja - signerer den!
TrueHæppiness Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Har tidligere brukt skin smoothing cream fra dermalogica i flere år, kjempefornøyd. Men er lurt å bytte etter en tid, så nå bruker jeg Lancome hydra zen neurocalm. Mer fornøyd med den faktisk. Jeg har blandings og sensitv hud. Derfor mikser jeg mellom cream og gel i denne serien.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Stemmer i med Dermalogica. Og gjerne med serum under med litt syrer oppi, det hjeper både mot kviser og tørr hud. F.eks. daily resurfacer eller skin renewal booster. VIl også anbefale dermalogica sin treatment foundation. Fantastiske produkter! Ikke kjøp de her men på ebay eller strawberrynet!
Snøfnugg75 Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Dermalogica er bra. Men no7 på boots apotek er min favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå