FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Tok jo test for et par dager siden, men den var negativ, var med kveldsurin... ble skuffet, men det var så masse symptomer, og jeg at jeg var gravid! Tok en ny nå, men morraurin! Og der var det et litt svakt, men absolutt tilstede værende pluss :D Skal ta flere, tør ikke helt å stole på det.. men jeg kan ikke for at jeg ble glad. Nå er det bare å håpe på at spira holder seg godt fast denne gangen! Kan ikke dele det med så mange andre, så jeg deler det med dere Masse lykke til alle sammen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer så masse! Det samme skjedde med meg. Men magefølelsen og symptomene ville ikke godta neg.tester og testet svakt pos med morgenurin, og den ble sterkere og sterkere for hver dag. Er litt over 4 uker på vei så regner med du kommer rett etter meg. Klem.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2011 Ja jeg er 3 uker og 3 dager, så jeg er hakk i hel Tusen takk, sitter her i en tåkesky idag Klem
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 gratulerer så mye.. jeg har ikm om 1 uke.. håper å få posetiv test.. når er terminen?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2011 Takk takk Skal krysse fingerer og tær for at du får positiv test Termin faller på ca 22 oktober vil jeg tro
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2011 Ja jeg gjorde visst det, derfor jeg ikke helt tør å stole på det.. men det skal vel litt til for at det kommer feil på cb tester tror jeg.. Så jeg skal ta flere, vil til legen på mandag også å ta en test
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2011 Har tatt en til nå, digital test.. der stor det gravid 1-2 uker <3 Så nå tør jeg stole på det! HURRA!
Ønskebaby08*12 Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer så mye med graviditeten Lykke til framover !
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2011 Tusen takk alle sammen
ballerinaen_ Skrevet 6. februar 2011 #13 Skrevet 6. februar 2011 Jeg testet positivt 4 dager før IKM på kveldsurin med CB digital, så d er fult mulig flere dager før IKM ) Lykke til
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 #14 Skrevet 6. februar 2011 så artig å lese her at du er gravid ballerinaen_ ! Mener å huske at du har vært prøver så lenge jeg har vært her Jeg er ikke blitt gravid enda, men håper på klaff veldig snart ! Hvor lang tid tok det for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå