Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hva har du røyka i dag, da? Eller har du bare generelt for lite å gjøre? Det minste du kan gjøre er å indikere hvor du har fjerna innlegg midt i en tråd så ikke hele poenget forsvinner, synes du ikke? Eller er du rett og slett b bare så ressurssvakt godvenn med noen av disse ubrukelige "barnetvernet stjeler barna våre"-menneskene, kanskje, så du sletter det de ber om? Men vet du hva, jeg kan godt gjenta innlegget mitt gang på gang på jævla gang og en dag er du ikke på jobb, du heller, en dag er du for opptatt med å slette noe annet som egentlig burde fått stå, en dag glemmer du det bort fordi det har blitt for ubehagelig.
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Næh, noen som sensurerer deg? Nå ble jeg nysgjerrig
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Vi får se - det er ikke veldig spennende, men siden alt annet grums får stå er det jo dog smått interessant hva vedkommende nødsarbeider har som sletteprinsipp. Pluss at det tross alt bør stå igjen "slettet av moderator" i det minste.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 Det går ikke an for deg å diskutere en sak, og ikke bare spre forakt?
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Ha ha, fant det nå. Modde ville vel ikke helt innrømme hva hun fjerna da. Har sett mye verre få stå
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Joda. Men det er ikke alle som fortjener mer enn forakt.
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er litt mer på koz og klemz enn sug lut men må nesten si meg enig ...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Dele med oss andre? Link til tråden?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 http://www.dinbaby.com/forum/thread/142870924
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #10 Skrevet 5. februar 2011 Ble kommentaren sletta?? Herrefred for en meningsløs moderering! Hilsen 21:14 i den andre tråden
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Litt merkelig om moderator går inn og modererer etter eget syn og tar part i en tråd. Slik skal det ikke være og en moderator skal alltid være en objektiv part og kun slette/moderere etter retningslinjene - ikke etter hva mod. personlig mener om det som skrives for da er det ikke lengre modereringe, men sensur.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Det er ikke alltid innleggene registreres, sikkert pga en feil på dib. Slik er det på de andre forumene og, at kommentarer feks på småtroll ikke kommer med. Man ser at der er kommentert, men man får ikke opp kommentaren. Post innlegget ditt en gang til Sug Lut Det er nok en misforståelse
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Ser du, nå skjedde det igjen! Innlegget til 11:45 kom ikke med. Annie 11:39.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 Innlegget hennes ble lagret for jeg både leste det og svarte på det. Hilsen 21:14 i den andre tråden
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Ja, innlegget var der en god stund. Hilsen ei som også leste det. Det ble veldig rart da det ble borte - det så ut som 2114 bare trodde at en eller annen anonym i starten av tråden egentlig var Sug Lut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå