Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har ved flere anledninger hatt blodspor på papiret etter dobesøk. Blodet er ut til å være i slimet, og kan enten være helt røde blodspor, eller mørkere. Beklager detaljer, men har ikke så mange jeg kan spørre om ang dette. Kjenner lite liv, og de gangene jeg kjenner noe blir jeg usikker på om det egentlig var det jeg kjente. Er så nervøs for at ikke alt er som det skal. Har bare hørt hjertelyden en gang tidlig i svangerskapte, og UL timen måtte vi utsette pga sykdom. Bør jeg kontakte lege eller jordmor? Eller er det jeg som bekymrer meg for mye. Tenker også at hvis det hadde vært en abort, ville det vel kommet mye mer blod og gjort vondt i tillegg. Andre som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Når du har blod spor/slim flere ganger bør du kontakte jordmor/lege, enda det kanskje ikke er abortering, så kan det fortsatt være noe galt, eller noe som må følges opp, som lavtsittende morkake, livmortapp som ikke er 100% lukket ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå