Gå til innhold

:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så skuffa!!!!!!!!

Jeg å samboeren har vært sammen i tre år idag! Eller.. imorra da..

Jeg har alltid vært flink å å feira årsdagene våre.. På toårsdagen fikk jeg ingenting! Ikke et kort engang.. Enda han IKKE hadde glemt det..

jeg hadde kjøpt klær og noe småtteri pluss at jeg ordnet et fint kort til han..

Da ble jeg ganske snurt, og sa at han fikk ta det igjen på treårsdagen vår.

Ja, det skulle han.. Vell... Jeg kjøpte et fint armbånd til han, skrev et laaangt kort og limte på to sjokoladehjerter på pakken.

Og idag vet jeg han var innom elkjøp en tur etter jobb.. jaja, tenkte jeg.. han har vell kanskje vært innom en annen plass før det da..

Men neida. Da han kom hjem så hadde han kjøpt seg et spill..

Også kommer han med en pakke til meg.. Der lå det en dvd og en sånn pakke med sjokolademix... Herreguuud!! På TRE års dagen?!

Ahh, jeg blir så følsom også vøtt.. Begynner nesten å gråte.. Jaa, jeg vet det er mange dær ute som ikke får en dritt av sine samboere ol. Men jeg legger alltid så mye tid og omtanke bak mine gaver til han.. Mens han bare kjøpte noe å heiv papir rundt.. Var jo HAN som skulle innom den butikken.. Det lå jo ingen omtanke rundt gaven..

Og en dvd?! Vi laster jo alltid ned filmer vi ser.. Så hva skal jeg med en dvd?!

Jeg er egentlig en veldig takknemlig person.. Men nå får jeg snart nok!!

Han kunne ha kjøpt et hjertesmykke til 100kr istedet....

:,(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo ikke 3-årsdag akkurat noen merkedag eller rund dag så en dvd var nå en grei gave.

Skru ned forventningene noen hakk du og du skal se at livet straks blir så meget bedre

Skrevet

Herregud så kravstor da jente... Han har faktisk lagt litt flid i det. Betraktelig bedre enn å glemme det. Ikke alle synes det er enkelt å kjøpe den rette gaven. Ikke alle kan lage nusselige kjærlighetserklæringer og kjøpe gaver som symboliserer DEG. Det er vel ikke en manns evne til å kjøpe den rette gaven du vektlegger i et forhold?

Skrevet

Du får fortelle han hva han skal kjøpe neste gang da vet du. Antar han ikke er tankeleser.

Herre jemini alt man kan finne på å klage for, det er den dagen dere ble sammen for 3 år siden.... svært få som driver å feirer sånt i det uendelige. Jeg har et vennepar der begge to glemte 1. års bryllupsdag. Gled deg til den du :)

Skrevet

Tuller du?

Om du ikke gjør det så må du senke forventningene dine litt. Dere har vært sammen i tre år liksom. Det er ikke vanlig med roser og sjokolade på hver årsdag, ikke i det heletatt.

Om han er god og snill i hverdagen så skal du være meget fornøyd med det, og heller bli litt skuffet om han glemmer tiårsbryllpsdagen deres.

Dette er ikke verdens undergang..

Skrevet

Selvfølgelig ikke verdens undergang.. Men jeg føler ikke at han har lagt noen tanke bak det i det heletatt.. HAN var innom for å kjøpe seg et spill, også røska han med seg en dvd i samme slengen...

Jeg er skuffa:(

Jeg regna med jeg kom til å få hets for innlegget mitt ja.. Men men, sånn er det...

Jeg hadde blitt veldig glad om han iallefall hadde ordnet et skikkelig kort..

Skrevet

Ikke for å gni det inn, men jeg får alltid koselige gaver av min mann. Noen ganger er det dyre gaver, andre ganger ikke så dyre gaver. Til ei jente kan man kjøpe hva som helst nesten, bortsett fra dataspill, dvd og villmarksutstyr til en slik dag. Kunne han ikke i det minste bestille bord på en koselig restaurant, komme hjem med blomster og et kort? Jeg ville fortalt han hvordan du føler det. Si at det ikke er prisen det kommer an på, men omtanken. At han gjør noe litt følsomt for deg. At jenter setter mer pris på blomster og et koselig skrevet kort, enn praktiske gaver eller andre ting. Lykke til!

Skrevet

Det var ikke ment som hets altså. Ble du lei deg så ble du lei deg og sånn er det jo.

Men likevel, hvis han er snill og grei og glad deg og du er glad i ham så burde du jo være fornøyd.

Jeg husker ikke sånne ting i det heletatt, det er mannen min som er romantikeren her i huset, jeg kan fort syntes det blir litt kleint med kort og sånn. Mannen min skjønner det og godtar det når jeg ikke husker hvilken dato vi ble gift feks. Vi har det jo så fint ellers:)

Skrevet

Herregud. Hvor lite romantisk er forholdet om man glemmer 1. års bryllupsdag???? Nei, ærlig talt. Jeg krever ikke dyre gaver, men jeg krever litt oppmerksomhet som jeg selvfølgelig også gir i retur. Det er en selvfølge her i huset at vi feirer årsdager med deilig middag, blomster og noen gaver. Men vi er kanskje over gjennomsnittet romantiske og forelsket? Jeg forstår HI veldig godt. Snakk med han om det. Han er mann. Kanskje han bare trenger noen tips?

Skrevet

Snakk for deg selv. Denna jenta her liker dataspill, dvd og villmarksting.... Hadde mannen min derimot skrevet et "vakkert" kort med hjerter og snille ord og gitt meg parfyme, da hadde jeg ikke løpt ut i senga for å betale for å si det slik.

Skrevet

Så det betyr altså at du ikke er særlig romantisk. Men det er både jeg og HI. I rest mye case.

Skrevet

Å være romantisk har ingenting med materielle ting som "jente-gaver" og kort med hjerter på.

For meg er det romantisk å finne markblomster på hodeputa vedsiden av når han har dratt på tidligvakt. Å finne en koselig lapp i matboksen. Tv-kveld sammen under pledd på sofa og det å bade sammen på en helt vanlig hverdag.

Romantikk kan være så mye og mangt selv når man setter pris på vilmarksutstyr og dvd`er i gave.

Skrevet

Trenger ikke å være lite romantisk selv om en glemmerr en bryllpsdag da, bare litt distre og glemsk:)

Det går fint ann å være romantisk selv om det ikke er på en merkedag altså.

Skrevet

Det er vel hva man gjør i hverdagen som teller? Hvis romantikk kommer i form av pakker og kort, så er jeg ikke romantisk. Det at min mann stryker meg på kinnet, gir meg komplimenter for utseendet mitt og den jeg er og at han SIER at han elsker meg, holder i massevis.

Det at vi i fellesskap kjøper inn utstyr til turer vi planlegger sammen eller en dvd vi ønsker å se i lag, er også for meg mye mer romantisk.

Skrevet

Helt enig! Hverdagsromantikk er det beste:-)

00:54

Skrevet

Neida, men trenger ikke det. Alle kan glemme, men det er litt rart hvis begge glemmer syntes jeg. Og til at man kan være romantisk selvom man ikke har merkedag. DET ER JEG HELT ENIG I:)

Skrevet

Er det vanlig å feire den dagen man ble sammen på ?? Jeg vet ikke engang hvilken dag vi ble sammen på jeg.

Jeg og samboeren min gir aldri bursdags eller julepresanger til hverandre heller, synes det er noe stort tull.

Skrevet

Hvorfor er det tull!? Er da vell koselig det vell.. Noe av det koseligste jeg vet er å kjøpe noe jeg VET samboeren ønsker seg. For så å se ansiktet han når han åpner.. Du bør prøve det engang!

Skrevet

Prøve det engang, tror du faen ikke jeg kjøper ting til samboeren min selv om vi ikke gir til jul/bursdag du. Og jeg ønsker meg bare sminke og klær hvis jeg ønsker meg noe og han kan ikke gå å kjøpe det til meg for han har ikke peil, da må jeg skrive lapp, bler for dumt.

Dessuten går vi heller ut å spiser, kjøper noe sammen enn å gi presanger til hverandre.

Skrevet

Ta deg heller en pære du anonyme damen

Skrevet

Er det en ting man bare må lære seg så er det at vil du ha noe spesielt så må du be om det, menn er ikke tankelesere og har ofte ikke samme håp og forutsetninger for alle disse feiringene.

Skrevet

For svært mange, meg inkludert, betyr slike gåver, kort og hjertesjokoladar svært lite. Eg synes ærleg tala det er noko dill, (desverre synes sikkert mannen din det same) men skjønar at det er annleis for deg. Det er nok ikkje så lett for mannen din å sjå kor mykje du legg i dette med gåver, og kor viktig det er for deg med den "rette" gåva. For han er ei gåve ei gåve, og ein film med sjokolade til er det mange som hadde sett pris på.

Du må nok seie rett ut til han kva slags gåver du forventar, for det er faktisk ikkje så lett for han å vite.

Eg og mannen har gjort avtalar. Me kjøper presang til jul og bursdag, ofte etter sterke hint om kva me ynskjer, slik at det ikkje vert noko "unyttig dill" Til fars- og morsdagar lagar/kjøper me kake, og til bryllupsdagen kjøper han blomar og så går me ut og et om det passar seg slik. Då veit me begge kva me forheld oss til, og slepp å bli skuffa. Høyres sikkert uromantisk ut for deg, men funkar for oss :)

Skrevet

hehe, nei det hadde kanskje ikke kostet deg så mye energi å kjøpe en dvd og sjokolade... MEN for en mann så krever dette faktisk litt :)

Skrevet

Hahahahaha fordi du kjøpte han et ARMBÅND, how gay is that!!!

Hahahahaha fordi du forventer at han skal oppføre seg som ei jente!!!

Du slit!!!.....finn deg ei venninne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...