Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Er dette greit? For meg er det absolutt nei-nei, men mannen min mener jeg er prippen. Han respekterer det, altså. Men han synes det er unødvendig å la være pga mensen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 De første par dagene med mye blod og vondt "over alt" har jeg ikke lyst. Dag tre og utover vil jeg gjerne, men sjelden det blir noe, mannen er ikke så begeistret for blod... Hender jeg får ham med meg i dusjen da;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Vi klarer ikke la være, men så har vi bare vært sammen noen mnd og har sex hver dag...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg syns ikke det er greit, men det er min personlige mening. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg klarer bare ikke tanken på det, og det gjør ikke mannen min heller.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Ressurssvake hele brannbilgjengen. hahaha hadde det bare gått ann å trykke LIKER på den der..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 seks under menstruasjon betyr kondom, mye blod og æsj i mine øyne. Bruker man ikke kondom, kan det føre til infeksjon i livomra på det verste, snakker om erfaring her, det er VONDT i uker etterpå! Prøvd en gang og aldri mer for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Har sex om vi ønsker det når jeg har mensen, jeg er kjempe frustrert dagene før jeg får mensen. Gubben klager, for jeg blir vist så klengete og kommer meg ikke fort nok i seng. Men har en mens som er mest på morgenen og på kvelden er det sjeldent noe som kommer så jeg syns det er helt greit å ha sex. Bruker ikke noe bind eller noe om natten siden jeg ikke blør da heller, så for oss er det ikke noe problemt med å ha sex når jeg har mensen. Dusjen er jo greit også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå