Gå til innhold

bondage menn med skitur og skogtur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at jonas og jens går tur rundt songsvann. det er en kjent sak. og de går skitur i marka.

og nå, har en partifelle invitert meg på skitur i sørmarka. altså bare som partifeller. jeg VET at han ikke mener noe mer med det

men er det sånn enkelte menn blir kammerater? må man på tur for å bondage?

apostelens hester som taler... haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bondage? Når tror jeg du blander engelskorda dine, frøken;)

Skrevet

haha.. det kan godt hende. spurte noen venner som er her hvordan det staves.. hehe.. har de lurt meg?

Skrevet

Bondage er det som omhandler litt stramme tøyler i senga, om du skjønner hva jeg mener;)

Å "bonde" blir å skape et band. Bli kjent osv.

Skrevet

ja stemmer. at man knytter kontakt med menn.. haha.. hva er det jeg har skrevet da?

suger i engelsk ;)

Skrevet

haha... det er jo fantastisk morsomt :D spesielt i sammenheng med "jeg vet han ikke vil noe mer" :P

hva tror dere om å bonde med menn da?

er skiturer og sånt en viktig sosial del?

Skrevet

Håper det blir litt bondage på deg da, kom tilbake med rapport etter turen!

Skrevet

Faen så dum du fremstår på disse sidene. Alle vet vel hva bondage er..

Skrevet

hehe... var det alt du hadde å komme med? hvordan føltes det?

Skrevet

Du har skrevet fetisjen. Altså Bondage ( fetisjen ) menn med skitur og skogtur. Hehe

Om du skriver "Knyttede menn med skitur og skogstur", så skjønte jeg poenget i teksten.

Skrevet

stemmer. liten glipp. 4 mennesker, vin og øl og dårlig engelskkunnskap sammen med skiinvitasjon. det blir litt mye :D

Skrevet

Må si jeg likte feilbruken av ordene. He he. Blir vanskelig å se Jonas og Jens på samme måten heretter. :)

Men kanskje bonding mellom menn er greiest når man er i fysisk aktivitet. En kaffekopp og konstant øyekontakt kan føles litt kleint.

Med fare for å virke stigmatiserende, så slår det meg at kvinner med mannevenner ofte har fellesnevner i enten jobb eller en litt mandig interesse. Hvis mannen åpent har feminine interesser er han vel ofte gay, og de forestiller man seg ofte ikke på tur rundtSsognsvann på ski. He he.

Skrevet

haha.. det har jeg ikke tenkt på før du sa det. fantastisk! neste gang vi hører at jens og jonas går tur rundt songsvann så vet vi hva dem gjør der :D

hehe.. jeg ser poenget ditt. det er sant. de med mange guttevenner er ofte litt guttete. sånn veldig intresert i fotball eller tøffe jenter. jeg er jo ikke det. jeg er sånn super feminin som alltid går med kjole og har lange negler og forstår ingen ting når menn spør om jeg vil være med på skitur. ihvertfall når jeg vet at mannen er gift og bra kar som aldri ville gjort noe galt og bare spør fordi vi sammen skal jobbe mot felles mål og derfor vil bli bedre kjent.

jeg blir liksom stående som et spørsmålstegn og tenke "ser jeg ut som en som går på ski på en lørdag?"... haha

Skrevet

Kanskje du kan overraske deg selv? Og har du i det hele tatt ski? Eller takk ja til å jobbe mot felles mål, men kanskje med en rusletur i Frognerparken?Der er det også frisk luft og føtter i bevegelse. En slik samtale vil jo kanskje etterhvert lære ham at du ikke er en villmarkens kvinne :)

Skrevet

ja, sa at jeg ikke hadde ski og at jeg kunne gå samme tur på beina :) så det ordner seg nok :P litt uvist om det blir noe tur siden det ble litt frem og tilbake, og det er litt sent, men jeg har ihvertfall møttes på halvveien.. haha.. tur der han vil, til dit han vil, men til fots :P

jeg har ski da, ett eller rannet sted innerst i boden, men ikke pokker om jeg tar dem på meg med en person som til nå syns at jeg er en fornuftig person og som jeg har muligheten til å lære så sykt mye av, og helt sikkert kan skigåing langt bedre en meg :P

kommer til og henge etter som et slips :P

men heldigvis møtes vi i ande fora også.. hehe, så jeg får stjele kunnskap og erfaring derifra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...