Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Andre som blander ord støtt og stadig? Skulle si at jeg satt på en trikk på Skøyen i stad, og det ble skøy på trikken i stedet
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Da jeg var 10-12 år, skulle jeg spørre venninna mi om hun ville være døv eller stum, hvis hun måtte velge. Hun skjønte lite da jeg spurte om hun ville være støv eller dum:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå