Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Det er på tide å kaste klærne i Norge også! Etter å ha googlet og undersøkt hvilke sexkurs som finnes i Norge syns vi det jammen er på tide at noen tar ”ansvar” å arrangerer et sexkurs hvor man virkelig får prøvd ut øvelser i praksis. Vi har skreddersydd et kursopplegg som er noe for enhver smak. De som kjenner til tantra vil kjenne igjen noen av øvelsene men dette er ikke rene tantra-kurs. Dette er sexkurs hvor vi har hentet inspirasjon fra flere ulike retninger som inneholder både praktiske øvelser og teori.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Tilbyr dere en partner jeg kan ha sex med også eller?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har meld meg på kurs med min partner Dette er seriøst Slutt og snakk om sånt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Er vel ikke problem å skaffe seg en partner
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Har begynt i sangkor, lyst til å være med? Vi møtes en gang i uka, spiser god mat, drikker masse god vin og har sex resten av tiden. Nå tenker du sikkert: Når synger dere? Det gjør vi jo på veien hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå