Gå til innhold

bondage menn med skitur og skogtur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at jonas og jens går tur rundt songsvann. det er en kjent sak. og de går skitur i marka.

og nå, har en partifelle invitert meg på skitur i sørmarka. altså bare som partifeller. jeg VET at han ikke mener noe mer med det

men er det sånn menn blir kammerater? må man på tur for å bondage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde først du mente sånn type bondage med tau og sånt i senga, jeg...

men tror det liksom er lettere for menn å bli kompiser, bedre kjent eller bare å være sammen når de gjør manne-ting. sånn er det hvertfall med de fleste menn jeg kjenner. da har de noe å snakke om, som de begge kan noe om (og er det noe mannfolk kan, så er det å snakke om noe de kan eller vet mye om) - ingen awkward moments, også slipper de å snakke om følelser og sånt tull. om ikke det faktisk er dèt de gjør på tur??

Skrevet

haha..det trodde anonym også. jeg må innrømme at mine engelskkunskaper suger hardt, og de tre ande som er her sine også :D

jeg aner ikke hva de gjør på tur, men det må være begrenset med samtaler man kan ha på skitur?

jeg bare vet at jeg syns han er en bra person jeg vil bli kjent med, som kollega men ikke på skiturb :P

Skrevet

Fnis. Bonde, kjære, bonde. Bondage kan du sikkert finne i Marka også, men da helst ved parkeringsplassen på Sognsvann.

Nei, jeg tror ikke menn må på tur for å bonde. Men jensemenn, kanskje. Det er mulig den der ikke egentlig så fryktelig gode boka til Henrik Langeland ville more deg så i måte; den beskriver mye vestkantsk skiturkultur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...