Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Fint, men det er altfor mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 nyyyyyyydelig, og flott at det blir ivaretatt... Ikke så mange små som heter det nå tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 lillesøsteren min på 30 heter det Nå er det veldig oppbrukt, men i hennes alderskull er det ikke mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Liker ikke. Trist og kjedelig. Beklager!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #9 Skrevet 5. februar 2011 Boring! Har ligget på topp 10 listen i årevis. Ida Marie er norges mest populære navnekombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå