Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er 22 år har et barn på 10 mnd. Ingen utdanning uten om 3 årig vgs. Lappen har jeg.. men bare fordi pappa nærmest tvingte meg. Skilte foreldre. Dårlig forhold til mamma. Går i behandling hos psykolog pga dårlig oppvekst. Psykologen min kaller meg ressurssterk, fornuftg og smart. Og, ja. Det er jeg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er mentalt ressurssterk, og klarer av det meste MEN jeg er ikke rik Vet mange mener penger er det som gjør en ressurssterk, men det er faktisk helt på trynet å tro.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Ja, det kan virke sånn. Det å ha beina planta godt på jorda. God selvinnsikt og evnen til å løse problemer virker ikke som å ha havnet på listen til de "ressursterke" HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Det viktigste er vell ikke hva man har, men hva man gjør med det en har?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Hvem gidder å bry seg med hvilken bås folk velger å sette deg i ?? Erv selv et løvetannbarn, har tre barn, god utdannelse og over 500 000 i inntekt. Er jeg ressursterk? Imanges øyne ikke, jeg har ingen familie til å stille opp, hverken på min eller fars side, men føler heller ikke jeg trenger det, har også psyke som er urokkelig, og bretter opp armene til det meste livet har å by på, som jeg alltid har gjort, siden den dagen jeg ble født inn i denne verden av rusmisbrukende foreldre !! I mitt vokabular eksisterer ikke ord som : klarer ikke, har ikke lyst og jeg er sliten, tillater meg ikke ever å kjenne på slike følelser en gang !!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Man kommer veldig langt med selvinnsikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå