Gå til innhold

ang dette å være ressurssterk og ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år har et barn på 10 mnd. Ingen utdanning uten om 3 årig vgs. Lappen har jeg.. men bare fordi pappa nærmest tvingte meg. Skilte foreldre. Dårlig forhold til mamma. Går i behandling hos psykolog pga dårlig oppvekst. Psykologen min kaller meg ressurssterk, fornuftg og smart.

Og, ja. Det er jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mentalt ressurssterk, og klarer av det meste :)

MEN jeg er ikke rik ;) Vet mange mener penger er det som gjør en ressurssterk, men det er faktisk helt på trynet å tro.

Skrevet

Ja, det kan virke sånn. Det å ha beina planta godt på jorda. God selvinnsikt og evnen til å løse problemer virker ikke som å ha havnet på listen til de "ressursterke"

HI

Skrevet

Det viktigste er vell ikke hva man har, men hva man gjør med det en har?

Skrevet

Hvem gidder å bry seg med hvilken bås folk velger å sette deg i ??

Erv selv et løvetannbarn, har tre barn, god utdannelse og over 500 000 i inntekt.

Er jeg ressursterk?

Imanges øyne ikke, jeg har ingen familie til å stille opp, hverken på min eller fars side, men føler heller ikke jeg trenger det, har også psyke som er urokkelig, og bretter opp armene til det meste livet har å by på, som jeg alltid har gjort, siden den dagen jeg ble født inn i denne verden av rusmisbrukende foreldre !!

I mitt vokabular eksisterer ikke ord som : klarer ikke, har ikke lyst og jeg er sliten, tillater meg ikke ever å kjenne på slike følelser en gang !!

Skrevet

Man kommer veldig langt med selvinnsikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...