Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 jeg har ei datter på 8 mnd som jeg skal søke i barnehage...MEN jeg vil ikke hun skal begynne før til høsten..jeg synes hun er alt for lita om 3 mnd til å begynne....(når min lønnede permisjon er avsluttet) derfor har jeg søkt om 5 mnd. ekstra permisjon, ulønnet da... Når mener dere det er ok å begynne i barnehage? Hun kryper ikke helt enda og er enda veldig baby (selvfølgelig), ser ikke for meg henne i bhg enda....vil at hun skal kunne gå iallefall før hun begynner..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Her får du nok veldig mange forskjellige svar. Selv syns jeg de bør være rundt 2 år.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 det samme tenkte jeg om sønnen min.... han er nå snart 15 mnd, og nå ser jeg at han er klar for barnehage... så nå prøver vi å få plass.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Min erfaring tilsier at 15 måneder er en fin tid å begynne i barnehagen. Men det er min mening;)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 okei:) ja, jeg angrer egentlig på at jeg ikke søkte om et fullt år til med permisjon, men er vell for sent nå..?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Man gjør det man føler er riktig for deg og sitt barn. Hvis du føler det er best å "utsette" det til høsten, så gjør du det. Datteren min var bare 10,5 mnd når hun startet i bhg. Jeg var litt bekymret ettersom hun ikke kunne gå eller kommunisere så mye med de ansatte. Men ser ut som om hun har trives fra første stund. Og merker hvor utrolig mye hun lærer av de eldre barna (går på blandet avdeling).
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har ei som blir 1 år 16.april (er ferdig i perm. 21.april) og jeg skal ta ulønnet permisjon frem til barnehagestart i august. Hun er så liten og hun blir mest sannsynlig mitt eneste barn så jeg vil nyte det sammen med henne så lenge jeg kan nå som hun er liten. Så her spares det for harde livet for å få det til å gå opp med så mange uker uten lønn. Når det er ok å begynne er opp til den enkelte å bestemme og mange har ikke noe valg pga. jobb, regninger og andre utgifter. Jeg vil ha barnet mitt i barnehage og jeg vil tilbake i jobb, men jeg vil bare ha henne hjemme litt lengre og over sommeren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå