Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 slutta da hun var cirka 2 år for da syntes jeg ikke det var noe praktisk lenger. Tungvindt og vanskelig når de skal på potte eller do.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Når de sluttet med bleie på dagtid, 2 og et halvt år.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Slutta ene og alene pga at vi slutta med bleier, da blir det for upraktisk. Mellom 2,5 og 3 år for alle tre gutta mine. En annen grunn for å slutte, er jo at det knapt finnes større bodyer til slutt ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 bruker bare body når vi er utafor huset nå, er lite praktisk med body og dotrening...min lille er 18 mnd nå
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Når de slutter med bleie. Da er det ikke lenger praktisk med body.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Sluttet med body da det ble vanskelig å finne bodyer som var store nok, gutten min var vel rundt 3 år da.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Slutter ved bleieslutt. Og ang upraktisk ved pottetrening. Det er da bare å kneppe bodyen over skuldra det....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Sluttet når vi startet med dotrening. Er mye mer praktisk uten og mye lettere for han å klare å kle av og på seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Ble nødt til å slutte da han vokste ut fra str 92.. fant ingen større boddyer..
Ranveig R Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Ved bleieslutt (2 år + 9 mnd og 2 år + 3 mnd). Til lille hadde vi akkurat kjøpt inn eit lass med bodyar som skulle vare det neste halve året, då ho plutseleg slutta med bleie. Vi klipte av knappane nederst og no, eit år seinare, brukar ho framleis ein del av dei som gensere ) Body er så lunt og godt at eg gjerne skulle brukt det på dei lenger (spes. vinterstid), men det er ikkje særleg praktisk for små barn som går på do sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå