Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er helt fortvilet, eg er gravid med nr 2 og kjæresten stikker av annen hver kveld bort til kompisene og røyke hasj. Han vet at jeg liker ikke men likevel drit han i det. Plutselig kan han finne på at han skal bort til en kompise kl 22 om kvelden. De kompisene han går til han vekken barn eller kjæreste. Hva ville dere har kjørt i denne situasjon?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Vel... Er dere samboere? Du kan si du vurderer å droppe ham siden han blåser i hva du mener, og at hasjrøykingen gjør ham uegnet til å ha samvær med barna. Svangerskapet kan gjøre at du sier ting du ellers ikke ville sagt, men uansett er det jo veldig dumt av ham å holde på slik.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Blir han tatt(mange som tyster, spesielt når det er barn i bildet) risikerer dere å bli satt i barnevernets lys. Du bær stille krav til han. Om det kommer frem senere at du vet om at han ruser seg men ikke "bryr" deg om det, vil din omsorgevne også bli satt i søkelyset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå