Gå til innhold

gave til far?


snipp&snapp

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt på å gi de kommende fedrene gave ved barnets ankomst?

 

jeg har veldig lyst til å gi han en oppmerksomhet, men hva kjøper man i slike annledninger?? tips takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ga gave til mannen min da det første barnet vårt ble født. Da fikk han en liten flaske med konjakk og to sigarer. Jeg visste han kom til å gå til naboen (sin far) da han kom hjem fra sykehuset når barnet var født. Dermed feiret de sammen :0)

Han kjøpte blomst til meg da vi skulle hjem fra sykehuset :0)

 

Da nr 2 meldte sin ankomst, husker jeg ikke helt hva han fikk :0) Tror han fikk 6 øl.

 

Denne gangen er jeg ikke helt sikker hva jeg skal kjøpe, men tror det blir det samme som første gangen. Han satte veldig pris på gavene han fikk.

 

Jeg har ikke noen konkrete tips til hva du skal kjøpe til din mann. Personlig synes jeg det at gaven betyr noe spesielt for mannen min er viktigere enn at det skal være dyrt. F.eks. min mann er veldig glad i øl og biler. (ikke samtidig da, he, he) F.eks. ville en 6 pack og et bilblad være noe han ville like.

Ellers kjøper noen smykker o.l. også.

 

Du kan jo også alliere deg med noen slik at når dere er på sykehuset, kan en bekjent låse seg inn i huset og ordne noe. F.eks. sette frem blomster, et kort du har skrevet, eventuelt snop og noe godt han liker å drikke i kjøleskapet til han kommer hjem. Hvis han overnatter med deg på sykehuset kan det jo ordnes til dere begge kommer hjem :0)

 

Håper du finner noe som passer. Del det gjerne etterpå :0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...