Gå til innhold

Å "lufte stompen" på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som er litt sær her eller er det andre som er enig? Har en venninne som alltid skal la ungen "lufte stompen" når de er på besøk. Gjorde ikke så mye før for da var han så liten og lå på håndkle på gulvet og luftet seg litt. Men etterhvert som de ble større så synes jeg liksom ikke det er så stas med en unge som skal fly rundt og lufte seg her. Har hendt flere ganger at han har tisset på gulvet, en gang på sofaen og mora bare ler og synes ikke det er noe stress. "Bare gulldråper når de er så små". Vel, nå er de 2 år og jeg begynner å bli lei av denne nakenspradningen når de er på besøk. Min egen unge får ikke base rundt naken i sofan og andre møbler for jeg liker ikke tissing i sofan. Han er naken på badet og får i grunn luftet seg nok i forbindelse med bading, pottebesøk og stell. Men jeg får meg jo ikke til å si noe til mora da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres virkelig sært ut. Du bør si i fra.

Skrevet

Haha! Bare gulldråper når de er så små... Hun har sikkert en hensikt med det, men bør ha på ungen bleie når de er på besøk hos andre synes jeg. Så får han heller sprade rundt hjemme med rumpa bar.

Skrevet

Veldig spesielt.

Her kan guttene få springe rundt hjemme uten bleie for å lufte stumpen, men det kunne aldri falt meg inn å la de gjøre det hos andre. Eller forresten, hjemme hos mine foreldre kunne de gjort det, men ikke andre steder.

Skrevet

Hehe. Vedder på at den ungen kun får lufta stumpen når de er borte, så hun får spart sin egen sofa mot gulldråpene ;)

Skrevet

hehe neida det er nok mange gulldråper i den sofan gitt!

Skrevet

Sært!

Du får be henne spare på gullet til hun kommer hjem.

Skrevet

Hahaha gulldråper...

Nei, det hadde bare vært greit hvis ungen er nyfødt og veldig sår stump, ellers kan de vente med å lufte stumpen til de kommer hjem!

Skrevet

Babyer som ligger i ro er helt ok at får lufte stumpen på besøk. Men 2 åringer som løper rundt er ikke ok. Jeg hadde synst det var ok om det var ett barn med mye eksem/bleieutslett som trengte å lufte seg, men ikke ett helt vanlig frikskt barn nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...