trollemor86 Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Gutten min har hatt en dårlig periode der han har skreket en del på kveldene, men heldigvis har det blitt mye bedre nå de siste ukene! Ikveld skulle jeg endelig ut å kose meg sammen med mine veninner, og guten var litt urolig da jeg gikk hjemmefra. Etter ca 45 minutter får jeg en melding med et lydklipp av babyen som gråter... Syns dere det er ok eller litt dumt? Kan godt legge til at jeg nesten aldri er ute om kvelden, og tar vanligvis gutten selv de fleste kveldene om han er urolig. Klarte selvsagt ikke å slappe av å kose meg så jeg endte opp med å bare dra hjem igjen etter et par timer Mannen lurer på hva jeg gjør hjemme så tidlig, å kan virkelig ikke se problemet med mellingen. Selv ble jeg veldig lei meg og tenker at det var ganske unødvendig når jeg endelig hadde litt kosetid for meg selv... Føler også atjeg har en ganske høy terskel før jeg vil plage ham om han er ute sammen med venner. Hva mener dere om saken? Er jeg litt hårsår som bryr meg eller?
kristanna Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Nei, da hadde jeg blitt sur!! Hva i all verden ville han oppnå med det? Skjønner godt at du ikke klarte og slappe av og kose deg da.
trillemamma Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Hadde det nå enda vært en kosemelding, men dette var bare tåpelig. Litt spesiell humor, kanskje.....
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Hvis han vil at du skal gå ut og kose deg, da sender han ikke slike meldinger.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg tror jeg hadde blitt litt sint på mannen min hvis han hadde gjort noe slikt. Er også sjelden ute uten barn og mann, og hadde nok ikke klart å kose meg like mye etter en slik melding. Men det er ikke sikkert det var vondt ment fra mannen din sin side. Av erfaring har jeg nemlig funnet ut at det er ikke alltid de tenker på konsekvensene av sine handlinger;)
Tante Gustava Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 For en utrolig merkelig ting å gjøre? Sende lydmelding av babyen som gråter? Ser han virkelig ikke at dette ikke akkurat bidro til at du kunne slappe av og kose deg ute med venner? Jeg hadde blitt sur. At babyen gråter får han takles med alene.
Glajenta ♥ Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Det er ikke bare litt dumt, med helt idiotisk spør du meg. Det er klart man ikke klarer å kose seg ute, når man får slike meldinger. Jeg synes det rett og slett var dårlig gjort av din mann! Enten så får det være en koselig melding, eller så kan det være tyst mener jeg ;-) Jeg forventer å få beskjed hjemmefra hvis det skjer noe som jeg bør får vite om, men hvis hun lager scener fordi hun vil ha sjokolade på en onsdag eller hun nekter å pusse tenna eller whatever - vel, det tar vi når jeg kommer hjem ;-) Er man ute, er man ute.Den som er hjemme får ordne opp i det som dukker opp. De fleste småbarnsmammaer er ikke ute sååå ofte, så da kan man vel jammen få la mamma-rollen få hvile seg noen timer, uten å sitte med dårlig samvittighet og klump i magen.
trollemor86 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2011 Så bra at dere er enige med meg her, for jeg ble plutselig litt redd for at jeg bare var dum.. Så får vi virkelig håpe at han har lært til neste gang jeg skulle finne på å forlate huset da Kira ønsker seg en til: Jeg skjønner hva du mener da, ikke alltid disse mennene er like flinke til å forstå hva vi bryr oss om og hva som er helt greit!
trollemor86 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2011 Gla`jenta&prinsessa: Ja det er hvertfall sant det du sier om at småbarnsmødre ikke er så ofte ute, og da syns jeg det må være lov å kose seg og slappe av å slippe alt av bekymringer den ene kvelden! Om han absolutt ville dele at gutten var vanskelig, hadde jeg satt mye mer pris på en: "nå er gutten i drømmeland og pappa kan kose seg resten av kvelden" eller noe slikt!
sjøsamen Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 jeg hadde også blitt stresset og følt at kvelden var litt ødelagt om mannen min gjorde noe slikt. Og hadde garantert ikke vært blid når jeg kom hjem. Derimot synes jeg det er supersøtt når mannen sender lydmelding av barnet mitt som ler eller snorker
BellaSuz Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Den var jaggu ubetenksom og drøy... Han burde absolutt tenkt seg om to ganger før han sendte deg en slik melding som satte samvittigheten din på prøve. Han burde unnet deg den kvelden ute med venninner ved å klar strabasene selv for en kveld. Hadde blitt sinna selv, men villa uansett kost meg ute og stolt på at samboeren hadde klart jobben selv.
♡ A & E ♡ Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Det var forferdelig lite gjennomtenkt og virker som han tenkte litt mer på seg selv.
....mammatilto... :))) Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Dette var veldig slemt gjort av mannen din. Han kunne vel latt deg få kvelde alene uten den dumme meldingen å heller kosa seg og ordnet opp selv. Typisk mannfolk!!
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Huff du er ikke hårsår, dette er jo også instinkt og hormoner. JEg hadde tolket dette som om at han ikke roet ned barnet og ville at du skulle komme hjem. Jeg hadde også dratt hjem!
lille sprelle Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 hvorfor i alle dager gjorde han det? Kan jo ikke være for annet enn å gi deg dårlig samvittighet - og det skal du ikke ha! Dersom han ikke ser noe galt i det, så kan jo du begynne å gjøre det samme når han er ute på noe.
NormaJean Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Å sende ett slikt lydklipp er dårlig gjort. Syns virkelig ikke at du er hårsår. Jeg hadde også blitt dritt sur. Virker som ett dårlig fordekt forsøk på å gi deg dårlig samvittighet.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Huff, dette var totalt unødvendig! Slike ting gjør mannen min kun for å understreke poenget når han vil ha meg hjem fort når ungene har slått seg vrang. Da ringer han meg og spør hvor jeg er, om jeg kommer snart, og så lat han begge hyle inn i telefonen haha. Men å virke overasket at du kommer tidlig hjem etter en slik melding?! Spør ham hva han ønsker å
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 ... spør ham hva han ønsker å oppnå med slikt. Og si at Du VET hvor fælt poden kan skrike, men at det får han takle alene de få gangene du kan komme deg ut en kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå