Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har en sønn på 1 1/2 år som elsker og gå i bare bleie og skjorte. Har alltid mellom 20-25 varmegrader inne så jeg lar han få lov Men får spørsmål om jeg ikke burde kle på han, siden det er kalde tider. Jeg sitter selv fint lettkledd inne, så hvorfor ikke han? Han løper jo rundt som en gal hele tiden også, så blir jo svært varmt.
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 kanskje du skulle skru ned varmen litt til 18-20 i stedet?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har en gutt på 3 år som elsker å gå i bare boxeren inne . Og han hater å ha på seg pysj .
2 små og en undulat Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Min 3 åring har alltid vært veldig varm av seg og har trivdes godt med lite klær inne. Som regel går han i stilongs og tynn ulltrøye inne. Har han badet får han på seg truse og sokker. Andremann på 1,5 år er litt kald av seg, så han har gjerne litt mer klær på seg og går sjelden rundt i bare bleia. Du merker fort hva barnet ditt trives med. Hva andre skulle mene spiller ingen rolle:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 nei mine springer ofte rundt i bare bleie og t-skjorte, eller strømpebukse og t-skjorte....! er stort sett bare hvis jeg får besøk eller skal bort at jeg tar på dem genser og bukse el.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 ikke så rart at han liker å gå uten klær når dere har det så varmt inne kanskje? Spiller ingen rolle hva de har på seg inne så lenge de er passe varme synes jeg. Min går ofte naken om sommeren, men nå har hun på seg stilongs og genser eller strømpebukse og kjole f.eks.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Har en liten en på 17 mnd som nå har funnet ut hvordan hun skal kle av seg, og det har blitt hennes nye hobby. Så her beholdes ikke klærne lenge på, uansett hvor ofte jeg tar dem på igjen. Men så lenge det er varmt og godt inne, er det ikke så farlig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Mi har kun strømpebukse og t-shirt tynn med korterme. Av og til har hun bukse på seg, tynne. Hun er i utgangspunktet varm i seg.Har vært siden fødsel. Om det er folk inne her, så kler jeg ikke noe anderledes. Varme har jeg heller ikke mye på. Har prøvd med tynn ullbody, men da bare svetter hun. I bare bleie tar jeg ikke, da blir hun for kald. I kveld hadde hun faktiks tatt av seg sokkene, og det er første gang. Da har hun vært for varm:) Hun er 18 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå