Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Skal jeg ta den i kjøleskapet nå i kveld? Skal drikkes i morgenkveld
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Hiver den i kjøleskapet i morgentidlig tenker jeg
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Bruk 30-minutters-regelen. Rødvin skal INN i kjøleskapet 30 min før servering Hvit (og bobblis) skal UT av kjøleskapet 30 min før servering.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Aha:) Nå lærte jeg noe nytt altså Tusen takk kakemonstermosedamen :) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå