Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Har nå vært frisk en ukes tid. Dvs. hoster litt enda, men minimalt. Barna er tilbake på skole og i barnehage. Selv er jeg heeeelt tappet for krefter. Alt er et ork. Orker nesten ikke å dra på butikken, et ork å gjøre husarbeid - ja alt rett og slett.... Mistrives veldig med den situasjonen jeg er i nå, ønsker at kroppen skal fungere igjen - men med energi på null, sitter jeg kun i en stol eller ligger på sofaen... Er det flere som har hatt det slik etter årets influensa? Vi var ganske så syke hele gjengen, lå nesten rett ut i fjorten dager, sto ikke på beina å fikk i oss kun vått.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Ingen? begynner å bekymre meg for at det er noe annet som feiler meg jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Har det VELDIG likt! Har vært "frisk" i cirka 1 uke nå, men energien kommer ikke I dag sov jeg til 0830 + jeg har sove 2 ganger (nesten 3) på sofaen. Legen sa at denne influensen kunne sitte i 2-3 uker, å det har den jammen også gjort. Håper snart energien kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Misforstå meg rett, men åååhhh så godt å høre at det er flere som har det likt! Jeg sover også hver eneste dag på dagtid, enda jeg er alene hjemme (barna på skole og barnehage) Er sykemeldt pga. smerte i en skulder. Hadde tenkt å bruke denne sykemeldingsperioden til å trene meg skikkelig opp igjen i armen, men har måttet avlyse fysio pga. utmattelse. Men håper virkelig at energien kommer tilbake snart! God bedring. HI
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Var akkurat sånn her også! Fikk influensaen 2 uka i januar (har faktisk aldri vært så dårlig i hele mitt liv - helt ille var det), og det var ikke før denne uka startet jeg følte jeg var tilbake til mitt gamle jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 akkurat slik har jeg vært pluss flere jeg jobber med! Jobber i bhg og maaange barn har også hatt det slik. Men de kommer selvfølgelig i bhg etter 24 t feberfri...og må sendes hjem for de bare ligger totalt utmattet!! Denne influensaen er visst veldig hard, og slår ut mange. Er selv over 30 år, og fikk i år influensa for første gang i mitt liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå