Gå til innhold

Ville dere sett på meg som resurssvak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24år og alenemor for et barn på 3år.

Har vgs og siden gått årsstudiun innen økonomi. Var veldig heldig og fikk en jobb innen finans, og fått autorisasjon. Har en årslønn på 400 000. Eier egen leilighet, og bil- og penger på konto til å klare meg dersom jeg skulle være inntekt noen måneder.

Har stor omgangskrets,og er sosial, men få veldig, veldig gode venninner (type man forteller ALT til). Har liten familie, men de stiller alltid opp dersom det skulle være noe.

Både meg og datteren min er alltid pen og ren i tøyet.

Som person er jeg veldig utadvent, den typen som alltid er høffelig, og har en spøk på lur. Men jeg er heller ikke redd for å si hva jeg mener.

Jeg har aldri fått høre det, men har ofte lurt på om folk (de som ikke kjenner meg, foreldre i barnehagen f.eks) ser på meg som resurssvak.

24år og alenemor, er jo ikke noe å trakte etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Hadde ikke sett på deg som resurssvak uten den lønna og penger på kontoen til enhver tid, heller. Hva får deg til å tro det ? :P

Skrevet

Nei, tvert i mot!

Synes du har klart deg kjempe bra, til tross for at du er så ung. Ikke så mange 24-åringer som kan skryte på seg å eie egen leilighet og ha stabil økonomi;)

Go go girl!!!!!

Skrevet

Hi her:

Jeg ser ikke på meg selv som resursvak heller.

Men jeg lurer ofte på om de som ikke kjenner meg hadde sett på meg som en stakkerslig, ung jente med barn. Som nevnt over, foreldre i barnehage f.eks.

Skrevet

Nei, og jeg er fordomsfull;)

Skrevet

Det eneste som kunne tyde på at du er ressurssvak må jo være at du ramser opp bare positive ting, at du har det mye bedre enn mange kan drømme om, og så klarer du likevel å lure på om du blir sett på som ressurssvak?? Det er jo nesten en fornærmelse mot mange andre...

Skrevet

Jeg skrev lengre oppe at JEG ikke ser på meg selv som resurssvak, ei heller de som kjenner meg.

Spørsmålet var om DERE (som ikke kjenner meg, som jeg nevnte i eksempelet over) ville gjort det.

Jeg kan godt nevne noen dårlige sider av meg selv også, som at jeg prater altfor mye, spiser for mye sjokolade, og er irriterende opplagt A-menneske.

-Men det ville ikke vært med den hensikt at det hadde endret totalbildet av meg:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...