Gå til innhold

Ville dere sett på meg som resurssvak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24år og alenemor for et barn på 3år.

Har vgs og siden gått årsstudiun innen økonomi. Var veldig heldig og fikk en jobb innen finans, og fått autorisasjon. Har en årslønn på 400 000. Eier egen leilighet, og bil- og penger på konto til å klare meg dersom jeg skulle være inntekt noen måneder.

Har stor omgangskrets,og er sosial, men få veldig, veldig gode venninner (type man forteller ALT til). Har liten familie, men de stiller alltid opp dersom det skulle være noe.

Både meg og datteren min er alltid pen og ren i tøyet.

Som person er jeg veldig utadvent, den typen som alltid er høffelig, og har en spøk på lur.

Jeg har aldri fått høre det, men har ofte lurt på om folk (de som ikke kjenner meg, foreldre i barnehagen f.eks) ser på meg som resurssvak.

24år og alenemor, er jo ikke noe å trakte etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke ressurssvak. Du er selvdreven og klarer deg selv.

Skrevet

Hvorfor skulle du være ressurssvak?

Du klarer deg selv og tar deg godt av barnet ditt. Om noen skulle mene at du er ressurssvak må det vel være pga at de har fordommer mot alenemødre..

Skrevet

Eh...helt ærlig HI, er dette ironi??

Du vet like godt som meg at mange alenmødre på din alder lever på trygd,OS osv osv..de kan jeg se på som litt ressurssvake.

Men DU tjener 400 000 kr i året,eier både bil og leilighet og du skal liksom være ressurssvak??

Nei ærlig talt, enten er du uvitende eller bare søker litt bekreftelse her altså!!!

Skrevet

Det som skremmer meg er at ei voksen jente på 24 ikke vet hva som ligger i begrepet ressurssvak.

Nei, du er ikke det.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du spør...

Skrevet

Når du ikke selv skjønner hva det vil si å være ressurssvak så ser jeg på deg som rimelig uintelligent og ikke helt på kanal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...