Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Lurer på hvor mye dere har utbet. hver mnd? Har ny jobb nå med nye arb.tider og har fikset på skatten, så regner med å få ca 15 000 i lønn.. Hvor mye har man ca da krav på i os? Har 10% skatt Har dere og bf en avtale om bidrag? Vi har nemlig ikke skaffet det enda da bf ikke enda er i en stabil jobb.. Har endelig sendt inn alle papirene
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Hei! Jeg har 20 000 utbetalt i lønn, har tabelltrekk. Har 1490 kr i barnetilsyn, 1940 i barnetrygt og 690 i bidrag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå