Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Syns at navn som begynner med liten bokstav er litt snålt. Det er nå min mening
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Det er jo fint, men det er minst 4 Thea i hver klasse....... Altfor vanlig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 kjenner faktisk ingen som heter Thea jeg da, syns det er pent
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er lærer, og i begynnelsen gikk det litt i surr med alle Theaene...... :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 DET er et godt navn. OKAY så er det på topp-ti (?), men det er godt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 haha visste ikke at det var topp ti engang, syns det var pent jeg da...kunne tenkt meg det navnet på jenta mi=)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Søsteren min heter det - og jeg syns det er kjempefint :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Navnet skjemmer ingen. Hvordan kan et navn være oppbrukt selv om mange heter det? Personlig er jeg ikke så begeistret for at alle navnene skal inneholde H. Thea, Leah og Sarah blir for meg finere som Tea, Lea og Sara
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Liker det veldig godt, synd det er et poppisnavn
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #20 Skrevet 4. februar 2011 Synes det begynner å bli et harrynavn, i forhold til de som velger navnet. Passer til Sander..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #21 Skrevet 4. februar 2011 Jeg gikk "mot strømmen" og kalte datteren min Thea for to år siden, for jeg har alltid likt det navnet fra jeg var liten jente. (Oldemoren min het det.) Hvis du liker det, så tar du det For øvrig har vi enda ikke truffet på andre jevnaldrende jenter med det navnet, verken rundt oss i nabolaget eller i barnehagen.