Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Er det farlig for babyen å gå så lenge uten mat ? Har ikke drukket mer enn et glass cola, er så kvalm.. uke 7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Veier du 40kg og er undervektig fra før??? Barnet er som en parasitt og vil forsyne seg med akkurat hva den trenger for å vokse seg stor og sterk.. Du, derimot kommer til å slite litt etterhvert hvis du ikke får i det verken fast føde eller drikke på lang tid. Har du prøvd eple?Faris? kaldt sitronvann? Salte kjeks? Da jeg hadde svkvalme hjalp det med en ispose på magen? God bedring og dette går bedre etterhvert;)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 en dag eller to uten mat er ikke noe problem..., men på sikt er det ikke bra.. jeg gikk ikke opp i vekt når jeg var gravid, og fikk en baby på 2 kg.... så jeg vet ikke helt om jeg tror på at babyen tar til seg det den trenger uansett.... men en eller to dager går nok bra... men for din egen del bør du spise noe... salte kjeks eller chips.. hjelper mot kvalmen og...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg veier 40 kg, men vil ikke kalle meg undervektig (Ikke hi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå