trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Visst barnet ditt vart invitert til barnebursdag,der dei hadde leigt ei skihytte, og skulle arrangere det der. Skal ha skigåing,osv og så pølsespising osv etterpå..... Hadde du da følt eit press etterpå,til ditt barneselskap???
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Nei det tror eg ikke
Knøttefrøken Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 om at jeg skulle hatt det samme opplegget senere mener du??? Nei, det hadde jeg ikke. Folk får feire bursdagen sånn de vil. Personlig synes jeg det er mest koselig med god gammeldags hjemmebursdag
trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2011 Ja om du hadde følt eit press for å ha det like "stort"...... Eg og ei vennine lurer på arrangere felles bursdag for jentene våre...Dei er født på samme dagen, og då tenkte me at me kunne samle heile klassen(dei er 20 stk) Eg hadde aldri hatt 20 stk heime hjå meg,men då hadde eg berre tatt jentene(7)
Knøttefrøken Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 synes det høres ut som en super ide. også tenk så gøy for barna. Blir jo ikke noe annet enn om jentene hadde hatt bursdag hver sge med si 10 gjester hver. Gå for den ideen du, jeg synes det hørtes veldig bra ut
Gjest mphs Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Nei det hadde jeg ikke. Ha det slik dere vil.
trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2011 flott=) då tenkjer eg da blir bursdag med ski,akebrett og pølse i brød=)=)
labine Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Hadde ikke følt press i det hele tatt. Hadde nok bare vært glad for at de lagde til et bra bursdagsselskap for barna, og lagd et som passa for meg og mine barn når de hadde bursdag.
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Nei, ikke i det hele tatt Eldste min har vært i et par sånne "slå på stortromma" brusdager og jeg har bare vært glad for at de opplever noe gøy. Bl.a er mammen til en klassekamerat speiderleder og hadde hele klassen på feiring med masse aktiviteter mange kilometer inne i skogen på en speiderhytte. Ungene hadde det kjempegøy uten at de forventet annet enn en helt vanlig feiring når nestemann i klassen hadde bursdag. Sett i gang du, lag et fint arrangement for klassen. Er sikker på at det blir kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå