Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 bader med barnebarnet sitt på 3 år naken?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Jeg hadde ikke syntes det var et problem, nei.. men hadde helst sett at det var min egen mor, slik jeg visste med sikkerhet at det var bading de drev med.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Eh men det hadde du ikke vært med svigermor ?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har ingen svigermor, så det er heldigvis intet tema:) Hilsen forrige annie. Hadde jeg likt henne og følt at barna var trygge, så hadde det nok ikke vært et problem om jeg hadde hatt en svigermor heller:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Null problem!! Uansett om det hadde vært mormor eller farmor!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 jeg hadde kanskje brynt meg på nesen, siden jeg er vokst opp med foreldre som var veldig redd for sin egen kropp.. Alltid låst bad når noen var på badet, og for all del ikke la døren stå åpen når man er på do... Men jeg er helt avslappet selv rundt min egen familie og ønsker mine barn skal vokse opp med en avslappet holding til kroppen. Men det er jo helt ok :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Ja, hvorfor ikke? Bestefar også, så sant jeg stoler på de. Mine foreldre har kun dusj og de har flere ganger dusjet sammen med sønnen min.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Oj.. det hadde ikke jeg likt, hverken mamma eller svigermor..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Så lenge hun ikke danser eller rister fram og tilbake, kan jo ikke risikere at hun skader treåringen med de digre......
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Så lenge hun ikke danser eller rister fram og tilbake, kan jo ikke risikere at hun skader treåringen med de digre......
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Litt ekkelt synes jeg. Må gå an å ha på seg truse og bh. Hva har man i et badekar naken med barnebarnet å gjøre? Hadde ikke likt det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Tja, jeg har aldri sett mammaen min naken, så det hadde blitt litt snodig om hun fløy naken sammen med ungene mine... Men har i utgangspunktet ingen store motforestillinger, ungene ser jo meg naken så de hadde nok tålt å se bestemor naken også
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Ehhh...ja!? Hva er galt med det?? Er du redd for at noe skal skje? At hun skal forgripe seg på barnet ditt? Herremin, som folk er overnervøse for nakenhet og dusj/bading sammen med barn. Tror barnebarnet og bestemor hadde hatt det kjempegøy begge to i badekaret jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Enda rarere å sitte i badekaret med BH og truse, om du spør meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå