Gå til innhold

Er det ok at bestemor på 55 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bader med barnebarnet sitt på 3 år naken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke syntes det var et problem, nei.. men hadde helst sett at det var min egen mor, slik jeg visste med sikkerhet at det var bading de drev med.

Skrevet

Eh men det hadde du ikke vært med svigermor ?

Skrevet

Jeg har ingen svigermor, så det er heldigvis intet tema:)

Hilsen forrige annie.

Hadde jeg likt henne og følt at barna var trygge, så hadde det nok ikke vært et problem om jeg hadde hatt en svigermor heller:)

Skrevet

Null problem!! Uansett om det hadde vært mormor eller farmor!

Skrevet

jeg hadde kanskje brynt meg på nesen, siden jeg er vokst opp med foreldre som var veldig redd for sin egen kropp.. Alltid låst bad når noen var på badet, og for all del ikke la døren stå åpen når man er på do...

Men jeg er helt avslappet selv rundt min egen familie og ønsker mine barn skal vokse opp med en avslappet holding til kroppen.

Men det er jo helt ok :-)

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Bestefar også, så sant jeg stoler på de.

Mine foreldre har kun dusj og de har flere ganger dusjet sammen med sønnen min.

Skrevet

Oj.. det hadde ikke jeg likt, hverken mamma eller svigermor..

Skrevet

Så lenge hun ikke danser eller rister fram og tilbake, kan jo ikke risikere at hun skader treåringen med de digre......

Skrevet

Så lenge hun ikke danser eller rister fram og tilbake, kan jo ikke risikere at hun skader treåringen med de digre......

Skrevet

Litt ekkelt synes jeg.

Må gå an å ha på seg truse og bh. Hva har man i et badekar naken med barnebarnet å gjøre? Hadde ikke likt det.

Skrevet

Tja, jeg har aldri sett mammaen min naken, så det hadde blitt litt snodig om hun fløy naken sammen med ungene mine...

Men har i utgangspunktet ingen store motforestillinger, ungene ser jo meg naken så de hadde nok tålt å se bestemor naken også ;)

Skrevet

Ehhh...ja!? Hva er galt med det??

Er du redd for at noe skal skje? At hun skal forgripe seg på barnet ditt?

Herremin, som folk er overnervøse for nakenhet og dusj/bading sammen med barn. Tror barnebarnet og bestemor hadde hatt det kjempegøy begge to i badekaret jeg.

Skrevet

Enda rarere å sitte i badekaret med BH og truse, om du spør meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...