Gå til innhold

Hadde du gjort noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du gjort noe om du så at noen unger ble mobbet?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagt fra til foreldrene eller læreren, kanskje?

Skrevet

Ja. Hva jeg hadde gjort hadde kommet an på situasjonen, alvorlighetsgraden, alder, setting osv.

 

Hva har skjedd?

Skrevet

Ok :-)

Var hos noen venner, der ungene fortalte at det hadde skjedd noe mobbing og vold(?) på skolebussen, var en som hadde sparket h*n ene i magen og tatt kveletak, pluss at det var noen eplekjekke unger som var stygge i språkbruken.

 

De hadde sagt ifra til busssjåføren, da fikk de tilbake " Jaja, skal se etter hva de gjør, jeg.." Men ingenting ble gjort.

Foreldrene hadde også tatt telefon til skolen men ser ikke ut som skolen er så harde mot mobbing..

Synes det er synd det ikke blir tatt skikkelig opp og gjort noe med.

 

Så blir vel til at jeg tar meg en tur på mandag.

Skrevet

Jeg har grepet inn overfor mobbing jeg, til og med da jeg var "ungdom", da jeg var vitne til en gutt som ble mobbet av to andre gutter. Gikk bort til de to og gav dem en lekse de sannsynligvis husker den dag i dag, men et helt tydelig "moralistisk" budskap. Hehehe... Jeg så aldri at de mobbet den gutten igjen. ;) Ville gjort det i dag også, men kanskje litt mer formanende nå da jeg er blitt voksen. ;)

Skrevet

Bra du grep inn! Ikke alle som gjør det! :-)

Skulle vært flere som deg/dere som griper inn!!

 

:-)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...