k@roline Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 og med alt for mye vin. Har ingen planer om å gå p byen, det gidder jeg ikke. Så hva skal jeg finne på ?????
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Nyyyyyyte!!! Det hadde ihvertfall jeg gjort, og skulle gjerne byttet med deg nå. Fordi jeg har sykt barn som ikke vil sove.... og er så sliten!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Sortere ut klær og ting du vil gi til Fretex? Legge puslespill? Lese ei bok du har tenkt på lenge?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Drikk kos deg slapp av og nyt livet. Rydde og sånt gjør man ellers. La alt ligge Det hadde jeg gjort. Heldiggris er du
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Jeg hadde åpna ei flaske med rødvin, laga meg noe digg, og kosa meg med film, tv eller data, eller all of the above..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 bare nyyyyyyyt det! jeg er uten mann ikveld(byen), men med vår lille datter på 9 mnd. jeg skal nyte litt alenetid uten han hehe;) håpe bare snuppa sover godt hele kvelden/natta
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er alene hjemme i kveld.Helt uten mann og barn. Siden de dro i kl 12 i dag har jeg gjort følgende: Kjøpt kebab og fortært den, sett Titanic på dvd, malt gelenderet på trappen ned til gangen, hørt, sunget i dusjen til Madonna. Har også rukket å savne barna..litt... Nå skal jeg kose meg med vin :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Jeg skal ha alenedag i morgen og fram til søndag. Lillemann skal til bestefar og bestemor. Og må si jeg gleder meg. Er sjeldene jeg har barnfri (er 100% alene med han). Skal besøke en venninne på dagen, ta et tur på senteret og shoppe litt. Så innom polet og kjøpe en flaske vin som skal nytes på kvelden med god mat og en film. Også skal jeg sove leeeeenge:) Gleder meg til å sove en hel natt. Lillemann har slitt med tenner og våkner masse på nettene stakkar og i tillegg våkner han altfor tidlig (5) hver morgen. Så føler jeg ligger litt på etterskudd med søvn. Ååååå som jeg gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 oioioi du er heldig! Hadde en kveld og natt helt for meg selv for 2 år siden, og det er faktisk en av de kjekkeste kveldene på lenge!! Kom hjem fra jobb, spiste goood middag som jeg bestemte selv, såg en film (skikkelig jentefilm) og spiste snop, og hørte på høøøøg musikk og drakk en god del
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 For meg: Avslapping, skravling, et glass vin, en god film, godteri helt for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Du skal drikke vin, dibbe mye og surfe litt, og spille masse god musikk relativt høyt for deg selv! Det ville iallefall jeg gjort Heldiggris!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Gå bort til naboen som gjerne vil ha besøk ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Gud så heldig du er , nyt kvelden kos deg med god mat og drikke. Og sett fart på dib damene det har du jo klart før :-)
k@roline Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2011 Takk for gode tips. Jeg skal drikke og slappe av. Kanskje krangle litt her inne også :-)
k@roline Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2011 Noen som blir kåt av rødvin ? Det gjør jeg
k@roline Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2011 2238 ?????????? Gi meg tre gode grunner Skål nattergalen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå