Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Skal ha barnebesøk,og kommer liksom bare på sjokoladekake og muffins:)
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 Sjokoladekake og muffins hadde ihvetfall mine barn blitt kjempeglad for 7-åringens favoritt utenom de overnevnte er rullekake med bringebærsyltetøy inni. 9-åringens favoritt er kanelboller. De to minste på 2 og 3 år velger den tingen på bordet det er melis på, spiller ingen rolle om det er boller, muffins eller kringle..
lille sprelle Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 boller er også godt. - og særlig hvis du legger en liten sjokoladebit inni hver bolle!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Vet ikke helt om det går inn under kategorien kake, men vesla her er ihvertfall veldig glad i vafler. Det går jo også an å lage cookies med f.eks sjokoladebiter i.
rosami Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 Brownies, og boller med sukker på...og is Namnam
camilla^ Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Sist barnebursdag var det bløtekaka det gikk mest av. Om det var hvordan den så ut eller om det bare var bløtekake aner jeg ikke, men jenta skulle ha akebakke(slik at pet shopene kunne ake) kake så da ble det bløtekake. Lagkake, krydderkake, sjokoladekake, kanelboller, rullekake, nøttekake, gulrotkake liker hvertfall ungene her. Noen liker ostekake, men ikke nok til at jeg har bakt det noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå