Gå til innhold

På tide å legge inn årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 nå. Er stor og tung men oppegående enda fysisk. Jobber som ped.leder =mye ansvar, som krever et hode som tenker. Jeg er 20% sykmeldt, altså 1 fridag i uken. Men jeg er så trøtt og sliten...jeg klarer ikke å henge med om dagene og jeg glemmer alt som skal huskes.

Det er beinhardt å stå opp om morgenen, og jeg klarer ikke lengre en hel arbeidsdag. Jeg får tilrettelagt arbeidsdagene mine, så jeg har masse kontorarbeid.. sånn sett så har jeg det fint. Men jeg føler meg for sliten til det også nå... Jeg prøver virkelig, og det siste jeg vil er å gå hjemme å trø resten av sv.skapet.

Men jeg kjenner på kroppen at jeg siger snart sammen...er ingenting mer ijen av meg.

Noen som har opplevd noe lignende? Mulig det hadde hjulpet med en sykemelding en uke eller 2? Eller er det slik at jeg bør sykemeldes helt??

Vet ikke helt hvordan ting er i forhold til å samle opp energi til det nye mennesket som skal komme osv...Kan det hende jeg går på en smell om jeg presser meg lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan være aktiv sykemeldt? Det vil si at de leier inn vikar for deg i din stilling, men du kan komme å gå litt som du vil. Gjøre det du klarer og orker..... På den måten får du fortsatt jobbe, samtidig som du får hvilt deg når du har behov for det.

Anbefaler at du tar deg en prat med fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...