Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Hjelp! Er 37 år, og ble singel for to år siden. Før dette var jeg sammen med samme mann siden jeg var tenåring. Vet altså lite om hvordan man sjekker opp menn. I det siste har jeg følt meg ensom, og begynner å ønske en mann å være glad i. Men hvordan går jeg fram, hvor finner jeg en mann? Tror ikke nettdating er noe for meg.. Føler meg gammel og usikker når d gjelder å skulle sjekke opp noen, tror jeg heller fortsetter å gjemme meg under dyna
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er "bare" 30, og så heller ikke på nettdating som et alternativ. Men så klarte en venninne å overtale meg, og jeg lot meg friste. Kom i kontakt med mange hyggelige menn, resultete i noen hyggelige dater, og til slutt en kjæreste=)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 var bare litt yngre enn deg da jeg fant han jeg er gift med i dag på nett. Hopp over disse sidene som reklamerer med litt dum/deilig profil. Møteplassen fant vi hverandre på. Fordelen med nettet er at du ikke har rosa briller når du får vite om personens interesser og holdninger. Alternativ er å melde seg inn i et lag/forening ifht noe du er interessert i. Så kan du jo møte noen med felles interesser der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå